نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷

بخش آنلاین مولتی‌پلیر GoldenEye در انحصار نسخه نینتندو سوییچ

نسخه‌ی ایکس باکس گیم پس بازی Goldeneye 007 تنها از مولتی‌پلیر اسپلیت-اسکرین پشتیبانی می‌کند، اما نسخه‌ی نینتندو سوییچ دارای بخش چندنفره‌ی آنلاین خواهد بود.

رویداد نینتندو دایرکت اخیر سورپرایز بزرگی را برای طرفداران جیمز باند در بر داشت. در این رویداد تأیید شد که بازی GoldenEye 007، یکی از پرفروش‌ترین آثار کنسول N64 و یکی از انقلابی‌ترین بازی‌های سبک شوتر اول-شخص به فهرست آثار نینتندو سوییچ آنلاین اضافه می‌شود. با اینکه این بازی از محبوبیت زیادی برخوردار است، اما هرگز شاهد بازنشر یا ریمستر آن نبودیم. بازسازی سال ۲۰۱۰ خوب بود، ولی نتوانست هواداران را راضی کند.

اکنون بازی GoldenEye 007 بازگشته است تا همه‌ی خاطرات خوب طرفدارها را زنده کند. این بازی حتی دارای بخش مولتی‌پلیر آنلاین است، اما منحصرا در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. نسخه‌ی ایکس باکس گیم پس که درحال‌حاضر عرضه شده است، تنها از بخش چندنفره‌ی اسپلیت-اسکرین پشتیبانی می‌کند.

وب‌سایت رسمی Bond اخیرا جزئیات بیشتری از بازنشر بازی گلدن‌آی ۰۰۷ در اختیار بازیکن‌ها قرار داد. سرویس ایکس باکس گیم پس یک نسخه‌ی بهبودیافته از GoldenEye را با رزولوشن 4K و نرخ فریم بسیار روان‌تر از نسخه‌ی اصلی ارائه می‌دهد که به‌هنگام وقوع چندین انفجار همزمان در بازی عملکرد بهتری دارد. بااین‌حال بخش مولتی‌پلیر آنلاین به نسخه‌ی ایکس باکس گیم پس راه نخواهد یافت و این نسخه تنها دارای بخش چندنفره‌ی اسپلیت اسکرین است.

علاوه‌بر نسخه نینتندو سوییچ این بازی قدیمی جیمز باند که در آینده‌ی نزدیک از راه می‌رسد، آثاری نظیر نسخه‌ی اول تا سوم Mario Party، دو نسخه‌ی اول بازی Pokemon Stadiums، بازی Pilotwings 64 و بازی 1080 Snowboarding نیز به فهرست بازی‌های N64 نینتندو سوییچ راه می‌یابند. کاربرها برای تجربه‌ی این بازی‌ها باید اشتراک سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack را داشته باشند.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده