// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۸

نمایش دشمنان و چند محیط متفاوت بازی خدای جنگ رگناروک در تریلر جدید

سونی برای به پایان رساندن جدیدترین State of Play به سراغ پخش تریلر داستانی بازی God of War Ragnarök رفت که محیط‌های گوناگونی را به نمایش می‌گذارد.

پلی استیشن همان‌طور که کاربرها انتظار داشتند، تریلر جدید گاد آو وار رگناروک را پخش کرد که شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوتی از بازی را به ما نشان می‌دهد. این تریلر در حقیقت پایان‌دهنده‌ی رویداد استیت آو پلی بود و کریتوس در بخشی از آن گفت: «ما سرنوشت خود را رقم می‌زنیم». اگر می‌خواهید اصلا اطلاعات بیشتری راجع به داستان‌گویی بازی God of War Ragnarok نداشته باشید، احتمالا بهتر است از مطالعه‌ی پاراگراف بعدی و تماشای تریلر صرف‌نظر کنید.

گفت‌وگوهای کریتوس با آترئوس، نجات داده شدن خدای جنگ اساطیر شمال توسط خدای جنگ سابق یونان، همراهی تیر (Týr) با دو شخصیت اصلی بازی، رویارویی تور و کریتوس، نبردهای خونین، مواجهه با شخصیت‌های گوناگون، توجه آترئوس به بسیاری از قصه‌های روایت‌شده در نورس و قرارگیری شمشیر فریا زیر گلوی فرزند کریتوس تنها برخی از اتفاقاتی هستند که در این تریلر می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا با رزولوشن 4K در کانال یوتیوب پلی استیشن

بازی God of War Ragnarok، اثر استودیو سانتا مونیکا شرکت Sony در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده