نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶

پخش ویدیو کوتاه از گیم پلی بازی Aliens: Dark Descent

فوکس اینترتینمنت در رویداد Disney & Marvel Games Showcase امسال، ویدئوی کوتاهی از گیم‌پلی بازی Aliens: Dark Descent را پخش کرد.

اخیرا شرکت Focus Entertainment به‌عنوان ناشر و استودیو Tindalos در مقام سازنده، اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی اکشن، تیمی و تاکتیکال Aliens: Dark Descent را در شوکیس بازی‌های دیزنی و مارول در D23 به نمایش گذاشتند.

بازی Aliens: Dark Descent اولین‌بار در ژوئن امسال معرفی شد. در آن زمان شرکت ناشر اعلام کرد که این اثر یک بازی تک‌نفره‌ی جدید است و در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. بااین‌حال تا قبل از شوکیس بازی‌های مارول و دیزنی امسال، هیچ ویدئویی از گیم‌پلی این بازی نشان داده نشده بود.

مبارزات تاکتیکال با Xenomorph در بازی Aliens: Dark Descent

ویدئوی گیم‌پلی بازی Aliens: Dark Descent با اینکه بسیار مختصر است، اما مبارزات تاکتیکال و اکشن بازی را به خوبی نشان می‌دهد. مبارزات بازی در محیط‌های تاریک سری Aliens جریان دارند و بازیکنان باید کنترل جوخه‌ی سربازهای خود را به‌دست گیرند تا در مأموریت‌هایی با هدف شناسایی شیوه‌ی نفوذ و افزایش تعداد Xenomorph شرکت کنند. بازیکنان باید در این مأموریت‌ها با کنترل واحدهای جنگی و استفاده از انواع تجهیزات با بسیاری از Xenomorphها بجنگند.

دانلود ویدئو از آپارات

در ماه گذشته وب‌سایت VG247 این فرصت را داشت تا یک دموی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی Aliens: Dark Descent را تجربه کند. به‌گفته‌ی این منبع، جدیدترین بازی Aliens چیزی بیش از یک اثر شبیه به سری XCOM است و کاملا با آثار سینمایی مجموعه مطابقت دارد. همچنین به نظر می‌رسد که استودیوی بازی‌سازی Tindalos مأموریت‌های متنوعی برای بازی Aliens: Dark Descent در نظر گرفته است که احتمالا به پایان رساندن برخی از آن‌ها حداکثر ۲۰ دقیقه و بعضی دیگر بیش از یک ساعت طول بکشد.

نظر شما درباره‌ی نمایش جدید و اخبار بازی Aliens: Dark Descent چیست؟ آن‌ها را با ما به اشتراک گذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده