نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۳

افزایش قیمت بازی های AAA بزرگ بعدی یوبیسافت به ۷۰ دلار

شرکت یوبیسافت رسما اعلام کرد قیمت‌ بازی‌های AAA بزرگ آینده‌ی خود از جمله Skull and Bones را به ۷۰ دلار افزایش داده است.

از ابتدای شروع نسل نهم کنسول‌های بازی، تعدادی از ناشران بزرگ این صنعت به مانند سونی، الکترونیک آرتز، اسکوئر انیکس و اکتیویژن قیمت بازی‌های جدید و AAA خود را به ۷۰ دلار افزایش داده‌اند. درحالی‌که یوبیسافت قبلا تمایلی به اظهارنظر قطعی در مورد افزایش قیمت بازی‌های بزرگ خود نداشت، اما به نظر می‌رسد که این شرکت آماده‌ی برداشتن یک گام جدید در این راستا باشد.

تاکنون به‌صورت رسمی تایید شده است که بازی دزد دریایی Skull and Bones روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود و این آخرین بازی یوبیسافت نخواهد بود که با این قیمت به فروش خواهد رسید. ایو گیمو، مدیرعامل یوبی‌سافت، اخیرا در مصاحبه با Axios تأیید کرد که در آینده، تمامی بازی‌های AAA جدید بزرگ این شرکت با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهند شد. او در این‌باره گفت: «برخی از بازی‌ها با همان قیمت‌های رقابتی عرضه می‌شوند. بازی‌های بزرگ AAA قیمتی ۷۰ دلاری دارند».

کشتی ها در اقیانوس بازی Skull & Bones شرکت یوبیسافت

با اینکه احتمالا برخی از طرفداران و مصرف‌کنندگان بازی‌های ویدئویی از این افزایش قیمت رضایت ندارند، اما باید ببینیم که یوبیسافت در قیمت‌گذاری بازی‌های کوچکتر خود چگونه عمل خواهد کرد. برای مثال تایید شده است که بازی Assassin’s Creed Mirage آینده با قیمت ۵۰ دلار در تمامی پلتفرم‌ها به فروش می‌رسد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی از جمله افزایش قیمت آثار یوبیسافت را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده