نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸

اضافه شدن یک منطقه تازه به بازی Toem

استودیو Something We Made به‌مناسبت سالگرد عرضه‌ی Toem، منطقه‌ای بزرگ در بازی را با یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

استودیو Something We Made اعلام کرد که نخستین سالگرد بازی Toem را با عرضه‌ی یک منطقه‌ی بزرگ جشن می‌گیرد. این منطقه‌ تازه که با نام Basto شناخته می‌شود، در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) برای کاربرهای استیم منتشر می‌شود و با فاصله‌ی کوتاهی به پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

این به‌روزرسانی رایگان شماری از محتویات تازه نظیر مأموریت‌های اضافی، موارد مخفی، مینی‌گیم‌ها و حیوانات جدید برای عکاسی را در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد داد. به‌روزرسانی آتی شامل اچیومنت‌های جدیدی برای کاربرهای استیم است و کاربران پلی استیشن 5 نیز می‌توانند انتظار تعدادی تروفی تازه را در بازی داشته باشند.

بازیکن‌ها پس از انتشار منطقه‌ی Basto باید به تکمیل بازی اصلی بپردازند و سپس با مادربزرگ در ناحیه‌ی Homelanda گفت‌وگو کنند. اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که بازی Toem اکنون به‌عنوان یکی از آثار رایگان ماه سپتامبر ۲۰۲۲ پلی استیشن پلاس در دسترس کاربرهای این سرویس اشتراکی قرار دارد.

بازی Toem روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد. این بازی عکاسی توسط استودیو مستقل Something We Made توسعه یافت و به بازار عرضه شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده