// دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۷

زمان پخش قسمت جدید نینتندو دایرکت مشخص شد

با اعلام نینتندو، فردا بعد از ظهر شاهد پخش قسمت جدیدی از Nintendo Direct خواهیم بود.

بعد از انتشار شایعات فراوان، بالاخره نینتندو پخش قسمت جدیدی از Direct را به‌صورت رسمی تایید کرد. قسمت جدید نینتندو دایرکت فردا ۲۲ شهریور، راس ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. با اعلام این شرکت ژاپنی، حدود چهل دقیقه از این مراسم به بازی‌هایی اختصاص دارد که در زمستان امسال برای سوییچ عرضه خواهند شد.

باتوجه‌به مدت زمان زیاد مراسم، طرفداران انتظار دارند تا شاهد انتشار جزئیات بیشتری درباره‌ی دنباله‌ی The Legend of Zelda: Breath of the Wild باشند. تاریخ انتشار دنباله‌ی آخرین نسخه از زلدا، ابتدا برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود. بااین‌حال، اوایل امسال این بازی تا سال ۲۰۲۳ تأخیر خورد. اطلاعات زیادی از این اثر دردسترس نیست و مراسم فردا می‌تواند موقعیت خوبی برای ارائه‌ی جزئیات بیشتر درمورد این بازی موردانتظار باشد.

تصویر اعلام تاریخ پخش قسمت جدید نینتندو دایرکت

باتوجه‌به درگذشت ملکه الیزابت و عزای عمومی در انگلستان، حساب نینتندو در این کشور اعلام کرد که به‌عنوان ادای احترام، مراسم نینتندو دایرکت از کانال یوتوب انگلستان پخش نخواهد شد. بااین‌حال، تمامی حساب‌های دیگر نینتندو به‌صورت مستقیم این مراسم را پوشش می‌دهند.

درنهایت بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که چندی پیش، یک سری شایعات پیرامون ساخت چند نسخه‌ی ریمستر از زلدا و همینطور نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Metroid: Prime منتشر شده بود. این احتمال وجود دارد که فردا و در طی مراسم دایرکت، در دست توسعه بودن این بازی‌ها به‌صورت رسمی توسط نینتندو تایید شود.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده