// دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

بازی مارولی استودیو Skydance یک اثر سینمایی و دارای گزینه‌ های دسترسی فراوان است

امی هنیگ، رئیس استودیو Skydance New Media و مارک برناردین، مشاور داستانی، درباره‌ی بازی ابرقهرمانی ماجراجویی مارول با حضور کاپیتان آمریکا و بلک پنتر صحبت کردند.

به‌تازگی شاهد تیزری کوتاه از بازی مارولی استودیو Skydance New Media بودیم. طبق اطلاعات تأییدشده، این بازی یک اثر روایت محور تک‌نفره در فضای جنگ جهانی دوم با حضور کاپتان آمریکا و آزوری، پلنگ سیاه آن دوره‌ی زمانی خواهد بود. تیزر منتشرشده بسیار کوتاه بود و اطلاعات ما از بازی به‌قدری کم است که حتی نام نهایی محصول را نمی‌دانیم. اما به‌خاطر مصاحبه‌ای که پس از رونمایی از بازی با امی هنیگ، رئیس استودیو و مارک برناردین، مشاور داستانی پروژه انجام شد، جزئیات بیشتری از این بازی فاش شده است.

سازندگان بازی از این گفتند که چگونه چهار شخصیت قابل بازی که دو نفر از آن‌ها ابرقهرمان نیستند، از نظر داستان‌گویی و گیم‌پلی در مرکز این تجربه خواهند بود. این دو توسعه‌دهنده در ادامه درباره‌ی فضای جنگ جهانی دوم صحبت کردند و اینکه چگونه این حال و هوا در خدمت همان سبک اکشن و تجربه‌ای خواهد بود که امی هنیگ، کارگردان آنچارتد به‌خاطر آن شناخته می‌شود.

بازی مارولی امی هنیگ و استودیو Skydance New Media

امی هنیگ می‌گوید که این بازی از نظر داستان‌گویی و گیم‌پلی شباهت‌های زیادی با سری آنچارتد خواهد داشت و این بازی ابرقهرمانی از روح و شاکله‌ی آثار قبلی او برخوردار است. او در این‌باره می‌گوید:

«اگر بازی‌های قبلی من را بازی کرده باشید، در حدس زدن اینکه این بازی چگونه خواهد بود، کار سختی در پیش ندارید. من به‌عنوان یک گیمر و یک بازی‌ساز عاشق بازی کردن در حال و هوایی با سبک اکشن ماجراجویی هستم. پس اگر با بازی‌های قبلی من آشنا هستید، ساختار کلی بازی جدید را به‌راحتی خواهید شناخت.

همان گونه که می‌توانید حدس بزنید، ستون‌های اصلی ساختار بازی داستان‌محور و شخصیت‌محور بودن آن است. به همین دلیل است که این بازی از نظر صحنه‌های سینمایی و ارائه آن‌ها غنی خواهد بود».

طبق گفته‌ی هنینگ تیم توسعه تأکید و تلاشی بیش از معمول برای گسترش قابلیت‌های دسترسی بازی دارد تا بازی کردن این اثر برای قشر وسیعی از بازیکنان ممکن باشد. او می‌گوید:

«بازی ما باید پذیرای همه و در دسترس باشد. ما IPای داریم که در سراسر جهان به آن عشق می‌ورزند. پس باید فراتر از محدودیت‌ها حرکت کنیم و بازی به‌گونه‌ای نباشد که انگار برای شما ساخته نشده است و اینجا جای شما نیست. ما می‌خواهیم همه فکر کنند که می‌توانند به این تجربه دست پیدا کنند و جا پای این قهرمانان بگذارند. کنترل‌های بازی ساده، گیرا، درهم‌بافته با سایر عناصر و درعین‌حال عمیق است».

ویدیو کامل این مصاحبه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی مارولی استودیو اسکای‌دنس با اینکه چهار شخصیت قابل بازی دارد، فاقد بخش چندنفره خواهد بود.برای معرفی کامل و نمایش گیم‌پلی بازی هنوز باید صبر کنیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده