// دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸

بازی Assassin’s Creed: Codename HEXE یک اثر نقش‌آفرینی نخواهد بود

با اعلام یوبی‌سافت، Assassin’s Creed: Codename HEXE برخلاف Codename RED یک بازی نقش‌آفرینی نخواهد بود.

در طی چند سال اخیر، همواره شاهد انتشار بازی‌های سری Assassin’s Creed در سبک نقش آفرینی بودیم. اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ و با عرضه‌ی Origins، گیمرها تجربه‌ای متفاوت را از این مجموعه به‌دست آوردند؛ تجربه‌ای که برخی از طرفداران موافق و برخی مخالف آن بودند. براساس تازه‌ترین اخبار بازی ظاهرا پروژه‌ای که با اسم رمز HEXE ساخته می‌شود، یک بازی RPG نخواهد بود.

بعد از انتشار سه نسخه‌ی نقش‌آفرینی، بازی Assassin’s Creed Mirage یک بازی اکشن-ماجراجویی با تمرکز بر المان‌های مخفی‌کاری است. این بازی با الهام از اولین نسخه‌های سری AC قرار است یادآور روزهای درخشان این مجموعه برای طرفدارها باشد. البته باید گفت که کار یوبیسافت به‌طور کلی با AC‌های نقش آفرینی به اتمام نرسیده و Codename RED یک بازی اکشن-نقش آفرینی خواهد بود. Codename RED به‌عنوان اولین بازی Infinity Hub به این پلتفرم اضافه می‌شود.

Codename HEXE، دومین بازی است که به پلتفرم Infinity Hub اضافه خواهد شد. اما برخلاف Codename RED، این بازی یک اثر نقش آفرینی نخواهد بود. این موضوع توسط مارک-الکسیس کوته، معاون بخش تولید Assassin’s Creed طی یک مصاحبه رسما تایید شد. او در توضیحات خود گفت که ساختار Infinity به آن‌ها این اجازه را می‌دهد که تنوع بیشتری در انتخاب مکان‌ها و چگونگی به نمایش در آوردن دوره‌های مورد نظر خودشان داشته باشند. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم که Infinity به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم تجربه‌های متفاوتی را در ابعاد مختلف ارائه کنیم. همه‌چیز که نباید یک [بازی] نقش آفرینی ۱۵۰ ساعته باشد».

لوگوی assassin's creed hexe

کوته در یک مصاحبه‌ی دیگر با رسانه VGC مجددا تایید کرد که Codename HEXE از نظر ساختار، تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. در همین حال، او در مورد اینکه Infinity به چه شکل این امکان را به یوبی‌سافت می‌دهد تا بتواند برنامه‌های زمان انتشار و مدل‌های پس از عرضه‌ی بازی‌ها را دنبال کند هم صحبت کرد. او گفت:

«یکی از مواردی را که از انتشار Origins ،Odyssey و Valhalla آموختیم، این بود که نیازی به عرضه‌ی هر ساله‌ی یک بازی نقش‌آفرینی نداریم. این بازی‌ها دارای داستان‌های بسیار طولانی هستند که تا مدت زمان زیادی می‌توانند گیمرها را سرگرم خود کنند. به‌خصوص اگر بعد از عرضه‌ی بازی، بتوانیم از آن‌ها به درستی پشتیبانی کنیم».

علاوه‌بر Mirage ،RED و HEXE، یوبی‌سافت در حال توسعه‌ی یک بازی جهان باز برای گوشی‌های موبایلی با اسم رمز Jade است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده