نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۴

عبور میزان فروش مجموعه بازی Assassin’s Creed از ۲۰۰ میلیون نسخه

سری بازی‌های Assassin’s Creed از زمان عرضه‌ی نخستین نسخه در سال ۲۰۰۷ در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

سری بازی‌های Assassin’s Creed از زمان آغاز به کار در سال ۲۰۰۷ میلادی رشد و گسترش زیادی داشته است؛ تا جایی‌که درحال‌حاضر نه‌تنها به‌عنوان مجموعه‌ی پرچمدار یوبیسافت شناخته می‌شود، بلکه به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سری بازی‌های ویدیویی سراسر جهان نیز بدل شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این مجموعه در زمینه‌ی تجاری نیز بسیار موفق است و سود بسیار خوبی را نصیب شرکت Ubisoft می‌کند.

طبق گزارش دریک استریکلند از رسانه‌ی TweakTown در توئیتر، شرکت یوبیسافت اخیرا از عبور مجموع فروش سری بازی‌های Assassin’s Creed از ۲۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان خبر داد که ۱۵ سال از انتشار نخستین نسخه‌ی آن می‌گذرد. این آمار احتمالا شامل همه‌ی بازی‌های اساسینز کرید ازجمله اسپین‌آف‌ها و آثار کوچک می‌شود. البته این میزان فروش باتوجه‌به عملکرد خوب بازی‌های این مجموعه‌ در زمینه‌ی تجاری چندان تعجب‌آور نیست.

طرفدارهای مجموعه‌ی اساسینز کرید باید منتظر تجربه‌ی آثار زیادی در سال‌های آینده باشند. بازی Assassin’s Creed Valhalla در اواخر سال جاری میزبان آخرین محتوای اضافی خود خواهد بود؛ درحالی‌که بازی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها می‌رسد. درعین‌حال شرکت یوبیسافت روی بازی Codename RED و بازی Codename HEXE کار می‌کند که هر دو به هاب Infinity مرتبط خواهند بود. از سوی دیگر، بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Codename Jade نیز برای موبایل مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده