نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶

رونمایی یوبیسافت از آخرین محتوای اضافی Assassin’s Creed Valhalla

بازی جهان-باز اکشن نقش‌آفرینی Assassin’s Creed Valhalla شرکت یوبیسافت در اواخر سال جاری میزبان آخرین محتوای اضافی خود خواهد بود.

بازی Assassin’s Creed Valhalla اثری عظیم است که اکثر بازیکن‌ها زمان کافی برای تجربه‌ی همه‌ی محتواهای آن پیدا نمی‌کنند، اما یوبیسافت از زمان عرضه به افزودن محتویات بیشتر ادامه داده است. سال ۲۰۲۳ با انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage همراه خواهد بود، اما پیش از آن پشتیبانی پس از عرضه بازی والهالا پایان می‌یابد.

شرکت یوبیسافت اوایل سال جاری تأیید کرد که فصل نهایی داستان آیور، پروتاگونیست Assassin’s Creed Valhalla در اواخر سال ۲۰۲۲ به بازی اضافه می‌شود و اکنون جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک گذاشته است. این محتوای اضافی که با نام The Last Chapter شناخته می‌شود، در قالب یک مأموریت رایگان به تکمیل داستان‌های ناتمام کاراکترهای مختلف، آرک‌های داستانی و موارد دیگر می‌پردازد. شما می‌توانید تریلر این محتوای تازه را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شرکت Ubisoft از تعدادی بازی تازه از مجموعه‌ی اساسینز کرید نیز رونمایی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Assassin’s Creed Mirage اشاره کرد. یوبیسافت در رویداد اخیر بازی‌های Assassin’s Creed Codename Red و Codename Hexe را نیز معرفی کرد که بخشی از پلتفرم Assassin’s Creed Infinity خواهند بود. بازی Assassin’s Creed Codename Jade نیز نخستین بازی کاملا جهان-باز خواهد بود که به موبایل راه می‌یابد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گوگل استیدیا قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده