نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲

پخش یک آهنگ از آلبوم موسیقی متن بازی Sonic Frontiers

شرکت سگا در تریلر جدید، موسیقی متن بازی Sonic Frontiers را به طرفدارها معرفی کرده است.

شرکت سگا ویدیوی جدیدی از بازی پلتفرمینگ و سه‌بعدی Sonic Frontiers منتشر کرده است که در آن به معرفی آهنگ پس زمینه و اصلی این اثر می‌پردازد. آهنگ پس زمینه‌ی Sonic Frontiers تحت عنوان I’m Here توسط مری کرک هولمز از To Octavia اجرا شده است. از دیگر سازندگان این اثر می‌توان به تاکاهیتو اگوچی، تنظیم‌کننده‌ی تجهیزات ساخت موسیقی و مائورویا استرینگس به‌عنوان نوازنده نام برد. همچنین در بخش گیتار و برنامه‌نویسی این موسیقی گروه MEG نقش داشت و آهنگسازی و تنظیم نهایی آن توسط تومویا اوهتانی انجام شده است.

شرکت سگا در روزهای گذشته موسیقی متن اصلی بخش پایانی بازی Sonic Frontiers را نیز منتشر کرد. موسیقی متن پایانی این بازی با عنوان Vandalize توسط گروه ژاپنی ONE OK ROCK اجرا شده است. این موسیقی پس زمینه در تیزری به همراه یک تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیه‌ای پخش شد و در ادامه مصاحبه‌ای با گروه ONE OK ROCK برای مخاطبان به نمایش در آمد.

دانلود از آپارات

بازی Sonic Frontiers قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. شرکت سگا تاکنون دو جزیره‌ی Kronos و Ares را از محیط‌های جهان باز بازی به نمایش گذاشته است.

نظر شما درباره‌ی موسیقی متن بازی Sonic Frontiers چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده