نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲

وجود ۶ ساعت محتوای داستانی در DLC بزرگ بازی Dying Light 2

طراح ارشد استودیو تک‌لند با یک پست جدید در توییتر، اطلاعاتی تازه از جمله مولفه‌های داستانی محتوای الحاقی Bloody Ties از بازی Dying Light 2 را به‌اشتراک گذاشت.

در جریان آخرین اخبار بازی، تیمون سمک‌تالا (Tymon Smektala) که طراح ارشد Dying Light 2 Stay Human به‌شمار می‌رود، با نشر یک پست جدید در توییتر، اطلاعاتی تازه از بسته الحاقی بزرگ Bloody Ties این بازی را با مخاطبان به‌اشتراک گذاشت.

سمک‌تالا در توییتر نوشت که این DLC بزرگ، بیش از ۶ ساعت محتوای داستانی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. کنار این موضوع، بسته‌ی الحاقی Bloody Ties مواردی همچون مأموریت‌های جانبی، نبردهای پرشمار با نیروهای آلوده‌ (Infected) و راز و رمزهای بسیار زیادی را برای بازیکنان ترتیب داده است؛ یک DLC بزرگ که مبارزه با نیروهای انسانی تنها ۳۰ درصد از محتویاتش را تشکیل می‌دهد.

پیش‌تر و در جریان رویداد گیمزکام به‌شکل رسمی از این بسته‌ی الحاقی رونمایی شد؛ با تریلری که در آن شاهد مبارزه‌ی ایدن، قهرمان داستان در یک فضای گلادیاتوری بودیم. داستان این محتوا اما به‌لطف معرفی شخصیت‌ها و خطوط داستانی جدید مثل تلاش ایدن برای پی‌بردن به‌دلایل برگزاری تورنومنت یا همراه شدن با شخصیت چیرو برای گرفتن انتقام برادرش، فراتر از شرکت در یک تورنومنت گلادیاتوری می‌رود. علاوه‌بر تمامی این موارد، محتوای Bloody Ties سلاح‌هایی جدید مثل Shield Glove را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

دی‌ال‌سی Bloody Ties از بازی Dying Light 2 در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) راهی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی می‌شود. این محتوا در تاریخی نامشخص از سال جاری و ازطریق تکنولوژی ابری آنلاین، برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده