// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷

فاش شدن جزئیات بازی The Division Heartland در فروشگاه یوبیسافت

صفحه‌ی رسمی بازی رایگان The Division Heartland برای مدتی در فروشگاه یوبیسافت قرار گرفت و جزئیاتی را از آن فاش کرد.

یوبیسافت این روزها حساب زیادی روی مجموعه‌ی The Division باز کرده است. پشتیبانی از The Division 2 همچنان ادامه دارد، یک بازی موبایلی به نام The Division Resurgence در دست توسعه قرار دارد و البته بازی شوتر رایگان The Division Heartland که در سبک PvPvE ساخته می‌شود. مدتی می‌شود که این بازی به‌صورت رسمی معرفی شده است؛ اما اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است.

در طی آخرین اخبار گیمینگ باخبر شدیم که صفحه‌ی رسمی بازی The Division Heartland زودتر از موعد در فروشگاه یوبیسافت قرار گرفته که تعدادی تصویر و جزئیاتی مختصر را از بازی فاش کرده است. صفحه‌ی این بازی، آن را «اکشن شوتر چندنفره با المان‌های بقا در شهری کوچک در آمریکای مرکزی» توصیف می‌کند. شما در نقش یکی از ۶ مأمور و سه کلاس منحصربه‌فرد بازی می‌کنید که هرکدام قابلیت‌ها و مهارت‌های خاص خود را دارند.

مبارز بازی The Division Heartland

طبق اطلاعات این صفحه، بازی The Division Heartland به دو بخش اصلی تقسیم شده است: بخش اول Storm Operations نام دارد که حالت PvPvE بازی است. در این حالت ۴۵ بازیکن در مقابل سایر بازیکنان و مأموران یاغی کنترل شده توسط هوش مصنوعی به نام Vultures قرار می‌گیرند و باید از ویروس کشنده فرار کنند. تمامی این اطلاعات مطابق با جزئیاتی است که پیش‌ازاین فاش شده بودند.

بخش دوم Excursions نام دارد که بازیکنان را در مأموریت‌های PvE قرار می‌دهد. بازیکنان در این حالت باید به جمع‌آوری منابع، فعال کردن آژیرها و آماده کردن میدان مبارزه برای Excursion Operations بپردازند.

نکته جالب‌توجه این است که در صفحه‌ی The Division Heartland از استودیو یوبیسافت مونترال به‌عنوان توسعه‌دهنده نام برده شده است. پیش‌ازاین استودیو Red Storm Entertainment به‌صورت رسمی به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی این بازی معرفی شده بود.

هم‌اکنون صفحه‌ی این بازی در فروشگاه یوبیسافت بسته شده است، اما در ویدیوی ضبط شده توسط یکی از کاربران توییتر به نام @Unknown1Z1 می‌توانید تصاویر بازی و جزئیات ذکر شده در این صفحه را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

یوبیسافت تأیید کرده است که در رویداد Ubisoft Forward آتی اطلاعات بیشتری از The Division Heartland منتشر می‌کند؛

طبق گفته‌ی یوبیسافت The Division Heartland در آوریل ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی آن مشخص نشده است. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده