نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷

نمایش The Division Heartland و Resurgence در یوبیسافت فوروارد آتی

شرکت یوبیسافت تأیید کرد که در رویداد Ubisoft Forward پیش‌رو جزئیات جدیدی از بازی‌های فعلی و آتی خود از جمله دیویژن هارتلند را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

رویداد Ubisoft Forward آتی در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می‌شود و شرکت یوبیسافت قصد ارائه جزئیات بیشتری از آثار خود را دارد. رونمایی کامل از بازی Assassin’s Creed Mirage در همین کنفرانس آنلاین یوبیسافت فوروارد از راه می‌رسد و شرکت Ubisoft اخیرا نمایش بازی Skull and Bones و بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در این رویداد را نیز تأیید کرد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی‌های دیگری نیز در برنامه حضور دارند.

شرکت Ubisoft اخیرا از گسترش فهرست بازی‌های حاضر در رویداد Ubisoft Forward پیش‌رو خبر داد و وعده انتشار جزئیات جدیدی از سری بازی دیویژن را به طرفدارها داد. یوبیسافت با انتشار توئیت جدیدی تأیید کرد که اطلاعات بیشتری از بازی رایگان PvPvE (بازیکن دربرابر بازیکن و بازیکن دربرابر محیط) The Division Heartland، بازی موبایل The Division Resurgence و محتویات آتی بازی Division 2 را در یوبیسافت فوروارد منتشر می‌کند.

جالب اینکه به‌تازگی جزئیات و تصاویر جدیدی از بازی The Division Heartland ازطریق فروشگاه یوبیسافت به بیرون درز کرد. این بازی برای انتشار در سال مالی جاری (قبل از آوریل ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که یوبیسافت در رویداد فوروارد از تاریخ انتشار نهایی آن پرده بردارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده