// یکشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲

انتشار اولین تریلر بازی نقش آفرینی و شبیه‌ساز ساخت و ساز First Dwarf

بازی نقش آفرینی و شبیه‌ساز ساخت و ساز First Dwarf با انتشار اولین تریلر خود در حال و هوای انیمیشنی، فضای جادویی جهان خود را نشان می‌دهد.

بازی First Dwarf تلفیقی از سبک‌های اکشن نقش آفرینی و شبیه‌ساز ساخت و ساز است. در خلاصه‌ای از داستان بازی می‌خوانیم:

«Driftlands سرزمین زیبایی بود تا اینکه جنگ‌های جادویی آن را تا مرز غیر قابل بازگشتی به نابودی کشاند. حالا این سرزمین به تکه‌های بسیار کوچک‌تری تقسیم شده که بالاتر از سطح نابود‌ شده‌ی زمین شناور هستند. گرچه این مکان‌ها هنوز هم دوست‌داشتنی و تماشایی هستند، اما نه برای تمدنی که روزگاری در قاره‌های این سرزمین گشت‌وگذار می‌کردند.

دورف‌ها که به پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌ی تکنولوژی دست پیدا کرده بودند چیزی داشتند که به آن پناه ببرند و بهتر با این شرایط کنار آمدند، اما آن‌ها نیز در حال ناپدید شدن هستند. دورف‌ها برای سازگار کردن خود با شرایط دنیای جدید، کاوشگرانی را در جست‌وجوی مکانی تازه برای زندگی فرستادند. Tru، مهندس داستان ما، به همراه رگنا، دوست اژدهای کوچکش، در همین مأموریت بودند که کشتی آن‌ها سقوط کرد. خوشبختانه آن‌ها رباتی استیم‌پانکی دارند که با کمک آن نه‌تنها می‌توانند به اوضاع خود سروسامان دهند، بلکه می‌توانند شروع به بازسازی کنند؛ چون همه چیز از داخل کابین یک ربات عظیم‌الجثه راحت‌تر است.»

اکنون شما باید در نقش ترو به جزیره‌های جدید سفر کنید و هم‌زمان که پایگاه‌هایی برای سایر دورف‌ها می‌سازید، موجودات خطرناکی را که در آن جزیره‌ها وجود دارند، نابود کنید. چاه‌های مانا به همه چیز نیرو می‌دهند و هر ساختمان به شبکه‌ی لوله‌کشی برای انتقال مانا نیازمند است.

کار شما از ساخت پایگاه اصلی شروع می‌شود و باید کارگاه‌های چوب‌بری، معادن، خانه‌های دورفی و هر چیزی را که یک دهکده‌ی دورفی کارآمد ممکن است نیاز داشته باشد بسازید. هیولاها و بربرها در این زمین‌ها ساکن هستند و شاید بهتر باشد قبل از اینکه به ساخت‌وساز بیش از حد بپردازید، ابتدا خطرهای محلی را برطرف کنید؛ گرچه به‌دست آوردن منابع بهتر به‌معنی دسترسی داشتن به تسلیحات پیشرفته‌تر است.

تریلر جدید بازی هیچ اشاره‌ای به این موارد از گیم‌پلی نمی‌کند و بیشتر حکم تیزری را دارد که لحن و فضای بازی را نشان می‌دهد:

دانلود از آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده