نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۸

نمایش گیم‌ پلی نسخه نسل نهمی بازی Biomutant

ویدیوهای جدید بازی ماجراجویی Biomutant، گیم‌پلی نسخه نسل نهمی بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

روز گذشته استودیوی سوئدی Experiment 101 ویدیوهای جدیدی از گیم‌پلی بهبودیافته بازی Biomutant که سال گذشته در دسترس گیمرها قرار گرفت را منتشر کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه بهبودیافته این بازی قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) و با قیمت ۳۹/۹۹ دلار در دسترس قرار بگیرد. روی دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، بازیکنان می‌توانند از بین سه حالت گرافیکی متفاوت، تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنند. در حالت Quality Mode، بازی با وضوح تصویر 4K نیتیو به همراه رزولوشن پویا و نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود.

روی حالت Performance Mode، گیمرها می‌توانند با انتخاب وضوح تصویر 1440p از اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ نسبتا پایدار لذت ببرند. بازیکنانی که می‌خواهند به تعادلی میان این دو تنظیمات گرافیکی پست پیدا کنند نیز می‌توانند با انتخاب حالت Quality Unleashed، بازی را در وضوح تصویر 4K به همراه رزولوشن پویا و نرخ فریم ناپایدار ۴۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. در این حالت نرخ فریم بازی روی عدد ثابتی نخواهد بود اما باتوجه‌به استفاده‌ی موتور گرافیکی بازی از فناوری وضوح تصویر داینامیک، گیمرها می‌توانند گیم‌پلی بازی را در وضوح تصویر و نرخ فریم نسبتا قابل قبولی تجربه کنند.

سازندگان بازی می‌گویند دارندگان کنسول سری اس نیز می‌توانند در سه حالت گرافیکی کوالیتی، پرفورمنس و Quality Unleashed، سه انتخاب متفاوت برای اجرای بازی داشته باشند. Biomutant در حالت Quality Mode با وضوح تصویر 1440p و نرخ فریم ۳۰، در حالت Performance Mode وضوح تصویر 1080p و نرخ فریم ۶۰ و در حالت متعادل Quality Unleashed با وضوح تصویر 1440p نیتیو و نرخ فریم نامحدود اجرا می‌شود.

طبق تایید THQ Nordic، دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی می‌توانند این به‌روزرسانی جدید را به‌رایگان برای کنسول‌های نسل نهمی خود دریافت کنند. شما می‌توانید نمایش کوتاهی از گیم‌پلی نسخه بهبودیافته این بازی روی کنسول پلی استیشن 5 را در ادامه تماشا کنید. برای تماشای اجرای این نمایش روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس می‌توانید به صفحه‌ی یوتیوب رسمی ناشر بازی مراجعه کنید.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر بهبودهای گرافیکی این به‌روزرسانی جدید، نسخه PS5 این بازی از امکانات منحصربه‌فرد این کنسول مانند بازخورد هپتیک، تریگرهای انطباقی، صدای سه‌بعدی، و Activity Cards نیز بهره می‌برد. همچنین فایل‌های ذخیره بازیکنان، اچیومنت‌ها و ترفی‌های آزاد شده نیز قابلیت انتقال به این نسخه از بازی را دارند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید به بررسی زومجی از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Biomutant نیز نگاهی بیندازید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده