// شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳

احتمال انتشار بازی It Takes Two برای نینتندو سوییچ

به نظر می‌رسد که کاربران نینتندو سوییچ، در آینده می‌توانند به تجربه‌ی بازی It Takes Two روی پلتفرم خودشان بپردازند.

بدون هیچ تردیدی، It Takes Two یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. ساخته‌ی استودیو هیزلایت، یک بازی پلتفرمر با گیم‌پلی مبتنی بر تعامل و همکاری بازیکنان است. ایده‌های خلاقانه همراه‌با طراحی دلچسب بازی باعث شده تا It Takes Two مورد تحسین گیمرها و منتقدین زیادی قرار گیرد. حالا به نظر می‌رسد که این بازی، در آینده برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

یکی از لیکرهای برجسته‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی با نام The Snitch، در سرور دیسکورد خودش اشاره‌ی مستقیمی به رونمایی از نسخه‌ی نینتندو سوییچ It Takes Two داشته است. این لیکر در پیام خودش یک سری شکلک مثل درخت، ساعت، برف، زنبور، خانه، شلوار، خانواده و کتاب منتشر کرد. تمامی این شکلک‌ها اشاره به عناصر مختلف درون بازی دارند. اما نکته‌ی جالب پیام این لیکر، لوگوی سوییچ در ابتدا و انتهای این شکلک‌ها است که باعث شده تا بسیاری از طرفداران انتشار It Takes Two را برای کنسول شرکت نینتندو قطعی بدانند.

بد نیست بدانید که جوزف فارس، کارگردان بازی It Takes Two پیش از این در یک مصاحبه گفته بود که عرضه‌ی این بازی برای نینتندو سوییچ احتمالا امکان‌پذیر نیست. با این تفاسیر باید دید که نظر جوزف فارس در طی این مدت دچار تغییرات شده است یا اینکه واقعا امکان انتشار It Takes Two برای پلتفرم شرکت نینتندو وجود ندارد.

پیش از این، The Snitch مدعی شده بود که مراسم Nintendo Direct برای هفته‌ی آینده برنامه‌ریزی شده است. شاید در جریان این مراسم بتوانیم شاهد رونمایی از بازی It Takes Two برای سوییچ باشیم. البته باید گفت که تمامی موارد گفته شده در این خبر، فعلا در حد شایعه هستند و تا واکنش شرکت‌هایی مثل نینتندو و الکترونیک آرتز نمی‌توان هیچ یک از این موارد را رسمی دانست.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده