نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳

نمایش کاراکترها و گیم پلی بازی New Tales from the Borderlands در تریلرهای تازه

شرکت گیرباکس دو تریلر تازه از بازی New Tales from the Borderlands پخش کرد که یکی روی کاراکترها و دیگری روی نمایش گیم‌پلی تمرکز دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Gearbox تریلرهای جدیدی از بازی New Tales from the Borderlands را به اشتراک گذاشته است. اولین تریلر روی قهرمان‌های بازی تمرکز دارد و کاراکترهای فران میسکوویچ، اکتاویو والاس دهر و آنورادا دهر را به نمایش می‌گذارد. این تریلر نگاهی اجمالی به خصوصیات اخلاقی هر یک از این شخصیت‌ها و انگیزه‌ی آن‌ها دارد. شما می‌توانید تریلر کاراکترهای بازی را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

گیرباکس یک تریلر دیگر از بازی New Tales from the Borderlands را نیز پخش کرده است که ۱۸ دقیقه از گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد. ان تریلر نگاهی دقیق به گیم‌پلی این بازی ماجراجویی روایت‌محور دارد و جزئیاتی از سبک روایی آن در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. تریلر گیم‌پلی تازه در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی New Tales from the Borderlands با یک تریلر سینمایی در افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ تحت عنوان Gamescom Opening Night Live معرفی شد. این بازی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده