نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۸

نمایش مبارزه‌های God of War Ragnarok در ویدیو گیم‌پلی

ویدیو جدید منتشر‌شده از گیم‌پلی بازی God of War Ragnarok، بخش‌هایی از مبارزه‌های ساخته جدید استودیو سانتا مونیکا را نمایش می‌دهد. همراه زومجی و تریلر باشید. 

چند روز پیش بود که اعلام شد شماره جدید مجله گیم‌اینفورمر مطلب ویژه‌ای در مورد بازی God of War Ragnarok خواهد داشت و این بازی، تصویر کاور این شماره از مجموعه هم خواهد بود. همچنین اعلام شد که گیم‌اینفورمر قرار است نمایش‌هایی از این بازی منتشر کند که در همین راستا، شاهد انتشار یک ویدیو جدید با محوریت نمایش مبارزه‌های بازی هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در این ویدیو تقریبا یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای، شاهد مبارزه کریتوس با دشمنان مختلف هستیم. یکی از حرکاتی که در تریلر شاهدش هستیم، ضربه‌های ویژه هر سلاح است؛ به این صورت که اگر با در دست داشتن Blades of Chaos یا تبر Leviathan کلید مثلث را بزنید، شاهد شارژ سلاح با قابلیت‌های آتش یا یخ خواهیم بود که آسیب بیش‌تری به دشمنان وارد می‌کند. از طرف دیگر قابلیت Stonewall Shield هم به‌تصویر کشیده می‌شود که به‌لطف آن، کریتوس با ضربه زدن به دشمنان نوعی انرژی جمع می‌کند و بعد می‌توان ضربه‌ای را اجرا کرد که قدرت آسیب‌رسانی در یک محیط مشخص به همه دشمنان داخل آن فضا را دارد و می‌تواند آن‌ها را به هوا هم پرتاب کند. 

جدا از خود کریتوس، آترئوس هم در این ویدیو حضور دارد و شاهد حمله او به دشمنان با استفاده از تیرکمان هستیم؛ کریتوس می‌تواند از آترئوس بخواهد تا با هدف قرار دادن برخی سازه‌ها، آن‌ها را تخریب کند و اگر دشمنان روی این سازه‌ها ایستاده باشند، این کار باعث سقوط و ضربه دیدن آن‌ها می‌شود. در نهایت به‌نظر می‌رسد که کریتوس در نسخه جدید خدای جنگ، قابلیت‌های بیش‌تری برای حرکات عمودی پیدا کرده و مثلا با پرش از روی یک لبه، می‌توانید همزمان به دشمنان حمله هم بکنید. 

نظرات خود را در مورد ویدیو جدید بازی و مبارزه‌های آن با زومجی و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده