// جمعه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹

فهرست شدن The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition برای نینتندو سوییچ

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition برای نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شده است و به نظر بالاخره این اثر برای آخرین کنسول نینتندو عرضه خواهد شد.

در طول سال جاری میلادی بود که در کشور تایوان بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition برای کنسول نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شده بود. حال مشخص شده وبسایت رده‌بندی سنی PEGI هم این بازی را برای سوییچ فهرست کرده است و به‌دلیل نامشخصی تاریخ عرضه آن را ۹ شهریور (۳۱ اوت) اعلام کرده است.

آخرین ریمستر بازی Skyrim با پسوند Anniversary Edition در ۲۰ آبان ۱۴۰۰ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود تا سالگرد ده‌سالگی بازی را جشن بگیرد. این نسخه دنباله‌رو نسخه Legendary Edition در سال ۲۰۱۳ و Special Edition در سال ۲۰۱۶ است.

به مانند نسخه Special، نسخه Anniversary شامل نسخه ارتقایافته از بازی اصلی و بسته‌های الحاقی آن شامل Dawnguard ،Hearthfire و Dragonborn است. همچنین شاهد ۵۰۰ محتوای متفاوت از بخش Creation Club بازی هستیم که شامل سیاه‌چاله‌ها، باس‌ها، اسلحه‌ها، مأموریت‌ها و جادوها است که توسط بتسدا و بازیکنان ساخته شده‌اند.

اگر قرار باشد بالاخره این بازی برای سوییچ عرضه شود، احتمال می‌رود در نینتندو دایرکت آینده که طبق شایعات در این ماه برگزار خواهد شد، شاهد معرفی رسمی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition برای نینتندو سوییچ باشیم. گفته می‌شود نینتندو دایرکت جدید با محوریت مجموعه Zelda برگزار می‌شود؛ اما جف گراب، ژورنالیست مشهور صنعت بازی گفته بود شاهد حضور بازی‌های ترد‌ پارتی هم خواهیم بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده