نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳

اشاره تصویر لورفته بازی Assassin’s Creed Mirage به داستان علی بابا و چهل دزد بغداد

اطلاعات لورفته از بازی Assassin’s Creed Mirage یوبیسافت، یکی از تصاویر هنری احتمالی آن را نشان می‌دهد.

معمولا اطلاعات زیادی قبل از معرفی رسمی نسخه‌های سری محبوب Assassin’s Creed و به‌طور کلی بازی‌های یوبی‌سافت فاش می‌شوند. درحالی‌که شرکت Ubisoft دیروز به‌صورت رسمی از بازی Assassin’s Creed Mirage رونمایی کرد، قبل از آن اطلاعات زیادی راجع به اثر در اینترنت پخش شدند. این بازی در چند ماه گذشته با اسم رمز Rift شناخته می‌شد.

به‌تازگی کاربرها یکی از تصاویر هنری بازی Assassin’s Creed Mirage را در فروشگاه یوبیسافت کشف کردند و آن را در توییتر به اشتراک گذاشتند. با اینکه بسیاری از توییت‌ها به سرعت با هشدار کپی‌رایت حذف شدند، اما این تصویر همچنان در حال پخش شدن است. شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تصویر هنری فاش شده از بازی Assassin’s Creed Mirage

این اثر هنری درواقع قهرمان داستان را نشان می‌دهد که طبق اطلاعات فاش‌شده، شخصیت Basim Ibn Ishaq است که او را در بازی Assassin’s Creed Valhalla ملاقات کردیم. در این تصویر بسیم در مقابل یک دشمن ایستاده که سایه‌ی بزرگ آن از میان یک دروازه‌ی بزرگ قابل مشاهده است. البته شاید این تصویر هنری فاش‌شده مربوط‌به یکی از مراحل اصلی Assassin’s Creed Mirage نباشد و درواقع برای معرفی یک بسته الحاقی به اسم The Forty Thieves ساخته شده باشد. احتمالا نام این DLC از داستان مشهور علی بابا و چهل دزد بغداد الهام گرفته شده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده در جدیدترین اخبار بازی، احتمالا داستان Assassin’s Creed Mirage در بغداد اتفاق می‌افتد و این محصول، یک ویدیوگیم کوچک‌تر از چند بازی AC اخیر و متمرکز بر مخفی کاری خواهد بود. احتمالا قرار است Mirage مکانیسم‌های نقش‌آفرینی را که در سه نسخه‌ی اخیر سری اساسینز کرید دیدیم، نداشته باشد.

در همین حین یک گزارش به احتمال بازسازی اولین بازی Assassin's Creed توسط یوبیسافت اشاره کرد. براساس شایعه‌ی جدید ممکن است ریمیک Assassin's Creed 1 با سیزن پس بازی Assassin’s Creed Mirage در دسترس بازیکنان قرار گیرد. انتظار می‌رود که در رویداد Ubisoft Forward که ۱۹ شهریور برگزار می‌شود، شاهد پخش اولین تریلر رسمی بازی Assassin’s Creed Mirage باشیم.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده