// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۱

رونمایی رسمی یوبیسافت از بازی Assassin's Creed Mirage

یوبیسافت با یک تصویر رسمی از بازی Assassin's Creed Mirage رونمایی کرد و به طرفدارها گفت که در کنفرانس یوبیسافت فوروارد شاهد پخش تریلر آن خواهیم بود.

چند هفته‌ی قبل اعلام شد که کنفرانس جدید Ubisoft Forward راس ساعت ۲۳:۳۰ شنبه، ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) پخش می‌شود. حالا براساس تازه‌ترین اخبار بازی به‌صورت یکی از بازی‌های حاضر در این رویداد را می‌شناسیم؛ اساسینز کرید جدید با نام کامل Assassin's Creed Mirage که نخستین تصویر آن طرفدارها را به یاد برخی از نسخه‌های قدیمی مجموعه انداخت.

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با بازی Assassin's Creed Mirage مطرح شده‌اند و مدتی قبل کالین موریاتی در پادکست Sacred Symbols نام آن را فاش کرد. پیش از‌ آن هم جیسون شرایر در گزارش اختصاصی رسانه بلومبرگ به ارائه‌ی اطلاعات اولیه در رابطه با این پروژه پرداخت.

بازی Assassin's Creed Mirage ارتباطی با بازی Assassin's Creed Infinity (اسم رمز پروژه) ندارد. Mirage براساس گزارش‌ها قرار است کوچک‌تر و کوتاه‌تر از چند بازی Assassin's Creed اخیر باشد و ظاهرا در فصل بهار از راه می‌رسد. داستان Assassin's Creed Mirage احتمالا گیمرها را به شهر بغداد در حوالی سال‌های ۸۶۰ تا ۸۷۰ میلادی می‌برد و گویا گیم‌پلی بازی مبتنی بر نخستین نسخه‌های مجموعه AC طراحی شده است.

باتوجه‌به تصویر لورفته در اینترنت به نظر می‌رسد که یک مرحله یا بسته الحاقی در بازی Assassin's Creed Mirage با اقتباس از داستان علی‌بابا و چهل دزد بغداد ساخته می‌شود. افشاکنندگان اطلاعات بازی می‌گویند که بسیم ابن اسحاق، شخصیت اصلی قصه‌ی Mirage است؛ کاراکتری که نخستین بار او را در Assassin's Creed Valhalla ملاقات کردیم. البته بسیم در بازی Assassin's Creed Mirage سن کمتری نسبت به زمان وقوع اتفاقات داستانی بازی Assassin's Creed Valhalla دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده