نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴

پخش ۴ دقیقه ویدیو از God of War Ragnarok توسط گیم اینفورمر در آینده نزدیک

اندرو رینر، سردبیر نشریه‌ی گیم اینفورمر از پخش حدود ۴ دقیقه ویدیو جدید از بازی God of War Ragnarok در آینده‌ی نه‌چندان دور خبر داد.

تنها ۷۰ روز تا انتشار بازی God of War Ragnarok فاصله داریم و به‌زودی اخبار جدیدی از این دنباله مورد انتظار به گوش طرفدارها می‌رسد. مجله‌ی Game Informer اخیرا از اختصاص کاور شماره‌ی جدید خود به گاد آو وار رگناروک خبر داد که این بازی انحصاری پلی استیشن را در مرکز توجه قرار می‌دهد. در توضیحات این شماره از مجله‌ی گیم اینفورمر می‌خوانیم: «در دنباله پیش‌رو کریتوس و آترئوس باید جلوی وقوع یک فاجعه‌ی پیش‌بینی‌شده را بگیرند و به امید پیشگیری از یک جنگ همه‌جانبه با فراخواندن دوستان قدیم و جدید بر آسگارد چیره شوند».

پیش نمایش مجله‌ی Game Informer «برجسته‌ترین تغییرات بخش مبارزات و چرخه‌ی اکتشاف» را بررسی می‌کند و به معرفی «ابزارهای کریتوس، قلمروی پیش‌تر دیده‌نشده کوتوله‌ها که احساس راحتی را القا می‌کند، تعداد بی‌سابقه‌ای از ویژگی‌های Accessibility موجود در هنگام عرضه و برخی از به‌روزرسانی‌های کلی ازجمله مکانیک‌های جهت‌یابی» می‌پردازد. با که این بازی برای مدت زیادی در سکوت خبری فرو رفته بود، به‌زودی اطلاعات زیادی را درباره‌ی آن دریافت خواهیم کرد.

بازی بازی گاد آو وار رگناروک روی جلد شماره جدید مجله گیم اینفورمر

اندرو رینر، سردبیر گیم اینفورمر اضافه کرد که این نشریه «یک ویدیو تقریبا چهار دقیقه‌ای از بازی God of War Ragnarok برای پخش دارد»؛ اگرچه هنوز معلوم نیست که چه زمانی باید منتظر تماشای آن باشیم. به‌هرشکل اینکه شرکت سونی پس از سال‌ها سکوت به‌سراغ رونمایی از جزئیات بیشتر یکی از مورد انتظارترین آثار خود می‌رود، هیجان‌انگیز است.

رگناروک در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده