// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی ریبوت Saints Row در هفته اول انتشار

در جریان هفته منتهی به پنج مرداد ماه، ریبوت بازی Saints Row در هفته اول انتشار خود صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را به‌دست آورد.

در جریان هفته‌های اخیر، بازی Horizon Forbidden West با عملکرد بسیار خوب خود توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را به دفعات مختلفی از آن خود کند و حال بازی Saints Row در اولین هفته انتشار خود، جایگاه اول را از انحصاری سونی گرفته است.

در ادامه بازی Horizon Forbidden West دوم شد و بازی Nintendo Switch Sports سوم شده است. این در حالی است که Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه چهارم قرار گرفت و Animal Crossing: New Horizons با چند پله صعود، جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

در نیمه دوم جدول، بازی‌های Pokemon Legends: Arceus و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft به‌ترتیب ششم و هفتم شده‌اند. بازی Gran Turismo 7 سونی جایگاه هشتم را به نام خود زد. در انتهای جدول شاهد حضور بازی‌های Grand Theft Auto V و Lego Star Wars: The Skywalker Saga به‌ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم هستیم.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به پنج مرداد ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Saints Rowهفته اول انتشار
۲۱Horizon Forbidden West-
۳۲Nintendo Switch Sports-
۴۳Mario Kart 8 Deluxe-
۵۸Animal Crossing: New Horizons-
۶۴Pokemon Legends: Arceus-
۷۹نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۸۶Gran Turismo 7-
۹۷Grand Theft Auto V-
۱۰۵Lego Star Wars: The Skywalker Saga-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده