نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵

راه یافتن آلبرت وسکر به بازی Dead by Daylight

استودیو Behavior Interactive از رویداد مشارکتی Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W رونمایی کرد که کاراکترهای رزیدنت ایول را به بازی دد بای دیلایت می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Dead by Daylight رویداد مشارکتی دیگری را با مجموعه‌ی Resident Evil آغاز می‌کند. این رویداد که با نام Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W شناخته می‌شود، برخی از کاراکترهای رزیدنت ایول و نقشه‌ی اداره‌ی پلیس راکون سیتی را به بازی دد بای دیلایت می‌آورد.

این رویداد مشارکتی لباس‌های جدیدی از کاراکترهای Resident Evil نظیر کارلوس اولیویرا، شوا آلومار و هانک را در دسترس قرار می‌دهد. در جریان این رویداد بازیکن‌های قاتل می‌توانند کنترلر آلبرت وسکر را در دست بگیرند که با نام The Mastermind (عقل کل) شناخته می‌شود. وسکر دارای قدرتی با نام Virulent Blood است که به این کاراکتر اجازه می‌دهد با سرعت زیاد به جلو حرکت کند، هر کسی را در سر راه خود بگیرد و آن‌ها را با Uroboros آلوده کند.

در سمت بازماندگان نیز دو کاراکتر قابل بازی ایدا وانگ و ربکا چمبرز به بازی Dead by Daylight اضافه می‌شوند. رویداد Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر این رویداد مشارکتی را در کانال یوتیوب بازی Dead by Daylight تماشا کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده