نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳

یکی از یوتیوبرهای شناخته‌شده ادعا کرد که نسخه‌ی بعدی بازی اساسینز کرید با نام Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا نسخه‌ی بعدی اساسینز کرید Assassin’s Creed Mirage نام خواهد داشت. باتوجه‌به جزئیات انتشاریافته از سوی یوتیوبری با نام j0nathan که برخی از آن‌ها توسط جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ تأیید شده است، این بازی در سال آینده روانه بازار می‌شود و به ریشه‌های مجموعه بازمی‌گردد.

رسانه‌ی Bloomberg در ماه فوریه گزارش داد که شرکت یوبیسافت قصد توسعه‌ی یک بازی Assassin’s Creed با مقیاس کوچک‌تر و با تمرکز روی مخفی‌کاری را دارد؛ اثری که شباهت بیشتری به نسخه‌های اولیه مجموعه خواهد داشت و المان‌های نقش‌آفرینی را در مرکز توجه قرار نمی‌دهد. این بازی که بسیم، یکی از کاراکترهای برجسته‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla را به‌عنوان شخصیت اصلی معرفی می‌کند، در ابتدا به‌عنوان یک بسته‌ی گسترش‌دهنده برای آخرین نسخه‌ی مجموعه در نظر گرفته شده بود، اما در سال گذشته به یک محصول مستقل تبدیل شد.

ظاهرا بازی Assassin’s Creed Rift در شهرهای خاورمیانه ازجمله بغداد جریان دارد و در استودیو Bordeaux یوبیسافت توسعه می‌یابد. رسانه‌ی بلومبرگ اخیرا گزارش داد که این بازی در بهار ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این بازی احتمالا پیش از بازی Assassin’s Creed Infinity منتشر می‌شود که به‌طور رسمی معرفی شده است. بازی اساسینز کرید اینفینیتی با همکاری یوبیسافت کبک (Odyssey) و یوبیسافت مونترال (Origins و Valhalla) ساخته می‌شود.

با اینکه نسخه‌های قبلی Assassin’s Creed در یک دوره‌ی خاص تاریخی جریان داشتند، اما از قرار معلوم بازی Infinity می‌خواهد ارتباطی بین تمام بازی‌های آتی مجموعه ایجاد کند. گویا آنیموس قطب اصلی این تجربه خواهد بود که داستان دوره‌های مختلف تاریخی را به یکدیگر پیوند می‌زند و پیوسته میزبان داستان‌های بیشتری خواهد شد.

به‌تازگی ادعا شد که ژاپن احتمالا میزبان اتفاقات بازی Assassin’s Creed Infinity خواهد بود. شرکت یوبیسافت می‌خواهد در ماه سپتامبر از آینده‌ی مجموعه بازی‌های اساسینز کرید پرده بردارد و احتمالا این کار را با برگزاری یک رویداد بزرگ انجام خواهد داد. بنابراین طرفدارها نباید زمان زیادی را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده