نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸

انتشار ویدیو گیم پلی ۷ دقیقه‌ای بازی Last of Us Part 1

سونی ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 1 منتشر کرده است که در این ویدیو ۷ دقیقه‌ای شاهد یکی از مراحل محبوب بازی هستیم.

تنها سه روز تا زمان عرضه بازی Last of Us Part 1 فاصله باقی‌مانده است. کاربران می‌توانند در تاریخ دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) این اثر را روی کنسول پلی استیشن 5 تجربه کنند. حالا در جریان جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی نمایش جدیدی از این بازی منتشر شده است. شرکت ناتی داگ در چنل رسمی یوتیوب خود یک ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 1 منتشر کرده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این ویدیو ۷ دقیقه‌ای را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شرکت سازنده اولین ویدیو گیم‌پلی رسمی این بازی را ابتدا در ماه ژوئیه منتشر کرد. در ویدیو بالا ما دقایقی از مرحله Bill’s Town نسخه ریمیک را مشاهده می‌کنیم. در این هفت دقیقه ما سه کاراکتر جوئل، الی و بیل را مشاهده می‌کنیم که در حال پیش‌بردن قصه بازی هستند. جزیيات بصری بسیار چشم‌گیر هستند و شاید پیشرفت گرافیک در بازی The Last of Us Part 1 نسبت به نسخه ریمستر و اصلی بازی هستیم.

شرکت سازنده توجه زیادی به زمینه Accessibility این اثر داشته است و افراد خیلی زیادی قادر خواهند بود تا این بازی را تجربه کنند. نسخه پی سی بازی The Last of Us Part 1 نیز در دست توسعه است. بااین‌حال هنوز تاریخ رسمی‌ انتشار آن اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود بازی The Last of Us Part 1 در آینده نزدیک برای پی سی عرضه شود.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده