// سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۶

توضیح ویژگی‌های جدید Company of Heroes 3 در ویدیو گیم پلی بازی

کارگردان بازی Company of Heroes 3 در جدیدترین تریلر این بازی به شرح ویژگی‌های جدید و دیگر جزئیات این بازی پرداخت.

در جریان رویداد Gamescom ۲۰۲۲ شاهد تریلر جدید Company of Heroes 3، جدیدترین بازی استودیوی کانادایی Relic، بودیم که محتواهای جدید آن را معرفی می‌کرد. دیوید لیتمن، نایب‌رئیس تولید و کارگردان بازی، در جریان ویدیو جدیدی که برای IGN ارسال کرده است به تشریح ویژگی‌های مختلف این بازی استراتژی هم‌زمان پرداخته و جزئیات بیشتری درباره‌ی آن‌ها ارائه کرده است:

دانلود از آپارات

بازی Company of Heroes 3 با چهار جبهه‌ی قابل بازی و دو کمپین عرضه می‌شود. بازی از دو کمپین متفاوت جنگ جهانی دوم بهره می‌برد. کمپین اول که در ایتالیا جریان دارد حالتی پویا دارد و شما را در محیطی سندباکس قرار می‌دهد که انتخاب‌های شما می‌توانند منجر به انشعاب احتمالاتی جدید شوند؛ اما کمپین آفریقای شمالی از ساختاری خطی بهره می‌برد و روی روایت داستان تمرکز دارد.

علاوه‌بر بهبود تخریب‌پذیری، ویژگی جدیدی به نام Tactial Pause به بازی اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی را متوقف و ترتیب اجرای اعمال خود را برنامه‌ریزی کنند.

بازی Company of Heroes 3 در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) برای کامپیوتر عرضه می‌شود. بسته‌های الحاقی، رویدادها و چالش‌های جدید مدتی پس از عرضه‌ی بازی در دسترس قرار می‌گیرند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده