// سه شنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱

تعداد بازیکنان Mario + Rabbids Kingdom Battle به ۱۰ میلیون رسید

با اعلام شرکت یوبی‌سافت، تعداد بازیکنان بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle به آمار قابل‌توجه ۱۰ میلیون نفر رسید.

پنج سال از زمان عرضه‌ی Mario + Rabbids Kingdom Battle می‌گذرد. پیش از انتشار، شک و تردیدهای زیادی پیرامون بازی از سوی طرفدارهای ماریو در مورد موفقیت این اثر وجود داشت. اما بعد از انتشار، این بازی به یکی از بهترین آثار نینتندو سوییچ تبدیل شد. آمار و ارقام بازی هم به خوبی می‌تواند منعکس‌کننده موفقیت بازی از زمان عرضه باشد. به‌تازگی یوبی‌سافت اعلام کرد که Mario + Rabbids Kingdom Battle، آمار جدید و شگفت‌انگیزی را به ثبت رسانده است.

با اعلام یوبی‌سافت، بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle حالا در مجموع دارای ۱۰ میلیون کاربر مختلف از زمان عرضه‌ی بازی در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۶ است. سال گذشته، این رقم معادل ۷.۵ میلیون بازیکن بود. باتوجه‌به آمار مربوط‌به تعداد بازیکنان، می‌توان ارقام بالایی برای فروش بازی هم تخمین زد. باتوجه‌به این فروش عالی اصلا عجیب نیست که یوبیسافت انتظار موفقیت قابل‌توجه دنباله‌ی بازی را دارد.

دنباله‌ی بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle تحت عنوان Mario + Rabbids Sparks of Hope، در تاریخ ۲۸ مهرماه برای کنسول نینتندو سوییج عرضه خواهد شد. یوبی‌سافت و نینتندو امیدوار هستند که این بازی هم بتواند مثل نسخه‌ی قبلی خود مورد تحسین منتقدین و طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار گیرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده