// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۴

تریلر رونمایی از نقشه‌ی سان‌ فرانسیسکو در بازی Session: Skate Sim

نقشه‌ی سان‌فرانسیسکو بازی Session: Skate Sim شامل مکان‌هایی مانند China Bank، Pier 7 و Bay Area خواهد بود. این نقشه در روز انتشار نسخه‌ی ۱.۰ بازی در ۳۱ شهریور در دسترس خواهد بود.

بازی Session: Skate Sim از سپتامبر ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس باکس و کامپیوتر در حالت Early Access بوده است؛ اما سرانجام در شهریور امسال به‌صورت جهانی منتشر خواهد شد. نسخه نهایی با محتویات جدیدی همانند نقشه‌ی سان‌فرانسیسکو همراه خواهد بود که می‌توانید در تریلر جدیدی که به این مناسبت منتشر شده است، نگاهی به آن بیندازید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکنان می‌توانند در مکان‌هایی مانند Bay Area، China Banks، Pier 7 و دیگر نقاط معروف سان‌فرانسیسکو به گشت‌وگذار بپردازند. استودیوی کانادایی Crea-ture در پستی در استیم اعلام کرد که سیستم گرایند کردن بازی مورد بازبینی قرار گرفته و حرکات True Stance و Power Slide اصلاح شده است. درحالی‌که محتویات پس از عرضه‌ی بازی هنوز مشخص نیستند، تیم توسعه‌دهنده اطمینان خاطر داده است که تمامی ویژگی‌های گیم‌پلی بازی رایگان خواهند بود.

محتویات دانلودی بازی پولی خواهند بود و شامل مواردی مانند اسکیت‌های جدید، محیط‌های جدید، آیتم‌های بیشتر و... می‌شوند. در طول ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری در این‌باره منتشر خواهد شد.

بازی Session: Skate Sim در تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. مالکین فعلی بازی و کسانی که آن را پیش‌خرید کنند بسته‌ی الحاقی Brandalised را به‌رایگان دریافت خواهند کرد که شامل هشت تیشرت و سوئیت شرت و هشت طرح تخته اسکیت خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده