نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Frozen Hearth بازی Nobody Saves the World

استودیو Drinkbox با انتشار یک تریلر اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی Frozen Hearth بازی Nobody Saves the World باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی اکشن نقش‌آفرینی Nobody Saves the World استودیو Drinkbox میزبان بسته‌های الحاقی جدیدی خواهد شد. بسته‌ی الحاقی Frozen Hearth که در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) با قیمت ۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود، گونه‌ها، یک منطقه و چالش‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. استودیو درینک‌باکس تریلر جدیدی را نیز از این بسته‌ی الحاقی به اشتراک گذاشت که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بسته‌ی Frozen Hearth دو گونه با نام‌های Killer Bee (رنبور قاتل) و Mechanic (مکانیک) را به بازی Nobody Saves the World می‌آورد که هر یک دارای توانایی‌ها و سبک‌های بازی منحصربه‌فردی خواهند بود. بازیکن‌ها برای آزادسازی آن‌ها باید وارد یک منطقه‌ی تازه The Tempering شوند که معماها و آزمون‌های مهارتی مختلفی (مانند مینی گلف) را ارائه می‌دهد. پس از آزادسازی گونه‌های تازه می‌توان در بازی اصلی و DLC از آن‌ها استفاده کرد.

ایان کمپبل، طراح اصلی بازی Nobody Saves the World درباره‌ی بسته‌ی الحاقی تازه اظهار داشت: «زمانی‌که بازی اصلی را عرضه کردیم، مجبور به کنار گذاشتن ایده‌های زیادی شدیم و این بسته‌ی الحاقی فرصتی برای ارائه برخی از آن‌ها در اختیارمان قرار داد. ما حتی فرصتی برای خلق گونه‌های بیشتر و پازل‌ها و چالش‌های تازه به‌دست آوردیم».

کسانی که تابه‌حال فرصت تجربه‌ی بازی Nobody Saves the World را نداشتند، می‌توانند این بازی اکشن نقش‌آفرینی و بسته‌ی الحاقی تازه آن را در قالب یک باندل با قیمت ۲۷.۹۹ دلار برای کنسول‌ها خریداری کنند. یک باندل مشابه نیز در استیم وجود دارد که درکنار موارد یادشده شامل موسیقی متن بازی است. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده