نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲

اضافه شدن سیستم امتیازدهی به بازی Sifu در آپدیت تابستانی

بازی Sifu به‌زودی میزبان به‌روزرسانی جدیدی خواهد شد که تعدیل‌کننده‌های گیم‌پلی، سیستم امتیازدهی و دو پوشش تازه را برای آن به ارمغان می‌آورد.

بازی کونگ فو بیتم آپ Sifu از زمان عرضه در اوایل سال جاری میزبان محتویاتی قابل‌توجه نظیر گزینه‌های درجه‌ی سختی بوده است. همان‌طور که استودیو SloClap قبلا اعلام کرده بود، در سال ۲۰۲۲ باید منتظر انتشار به‌روزرسانی‌های بیشتری بود. آپدیت تابستانی بازی سیفو به‌زودی از راه می‌رسد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اسلوکلپ جزئیات بیشتری از آن را ارائه کرده است تا گیمرها بدانند باید انتظار چه مواردی را داشته باشند.

آپدیت تابستانی بازی Sifu که در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) منتشر می‌شود، ویژگی‌های جالبی را معرفی خواهد کرد که بارزترین آن‌ها راه‌یابی اصلاح‌کننده‌های گیم‌پلی است. از این تعدیل‌کننده‌ها می‌توان برای افزایش یا کاهش دشواری بازی به روش‌های جالبی استفاده کرد؛ از تقدیم کردن سلاح‌های نشکن به خود گرفته تا کاهش نوار سلامتی به یک ضربه.

این به‌روزرسانی سیستم امتیازدهی جدیدی را نیز به بازی اضافه می‌کند که هر مشت، ضربه، حرکات سریع و ضربات تمام‌کننده را در نظر می‌گیرد و براساس «یکنواختی، کارایی و تنوع» به شما امتیاز می‌دهد. فارغ از این موارد، آپدیت تابستانی دو لباس تازه را نیز در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. استودیو اسلوکلپ یک تریلر تازه از این به‌روزرسانی را نیز به اشتراک گذاشته است که با مشاهده‌ی آن می‌توان اطلاعات بیشتری از محتویات پیش‌رو کسب کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sifu درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است. دو به‌روزرسانی دیگر نیز برای انتشار در سال ۲۰۲۲ برای بازی در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده