// شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲

تریلر جدید Wo Long: Fallen Dynasty مبارزات بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شده که در جریان آن شاهد نبردهای سرعتی هک اند اسلش بازی هستیم.

وقتی صحبت از تیم نینجا (Team Ninja) می‌شود، اکثرا کاربران مجموعه Nioh را به یاد می‌آورند و در زمان معرفی بازی Wo Long: Fallen Dynasty، انتظار می‌رفت که شاهد یک گیم‌پلی هک اند اسلش سریع مثل ساخته‌های قبلی تیم نینجا باشیم.

این در حالی است که به‌تازگی تیم نینجا و کوئی تکمو، به‌ترتیب سازنده و ناشر Wo Long: Fallen Dynasty، تریلر جدیدی را از این بازی به‌نمایش گذاشته‌اند. در جریان ویدیو منتشرشده شاهد گیم‌پلی و نبردهای سرعتی Wo Long: Fallen Dynasty هستیم. کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی جادو و ضربات Melee دشمنان را از بین ببرند. از نظر داستانی، Wo Long: Fallen Dynasty در بازه زمانی شورش Yellow Turban اتفاق می‌افتد؛ جایی‌که سلسه حکومتی هان روزهای آخر خود را سپری می‌کند.

در توضیحات بازی آمده است که «زمان جنگ و ویرانی است» و به همین دلیل «مردم مدام در حال جنگ بوده‌اند». دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنان به‌صورت کامل قادر به شخصی‌سازی و ساخت کاراکتر خود در Wo Long: Fallen Dynasty هستند. در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده از بازی Wo Long: Fallen Dynasty را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در اوایل ۲۰۲۳ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده