نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷

نشان دادن نحوه‌ کاوش در دریا و خشکی در تریلر جدید بازی Skull and Bones

شرکت یوبیسافت در جدیدترین تریلر گیم‌پلی Skull and Bones جزئیات مکانیسم‌های دریانوردی و کاوش در خشکی را به نمایش گذاشته است.

Skull and Bones قرار است پس از گذراندن دوران پر تلاطم توسعه‌ی خود در ماه نوامبر سال جاری میلادی عرضه شود و شرکت یوبیسافت به‌تازگی در تریلری جدید، بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی را با تمرکز بر نحوه‌ی کاوش در دریا و خشکی معرفی کرد. باتوجه‌به اینکه Skull and Bones یک بازی آنلاین چندنفره با تمرکز بر ماجراجویی‌های دزدان دریایی در اقیانوس هند به حساب می‌آید، مطمئنا سطح وسیعی از نقشه را آب فرا گرفته است که بازیکنان باید با کشتی‌های خود از آن‌ها عبور کنند.

در همین راستا یوبیسافت اعلام کرد که تیم توسعه تمرکز زیادی را روی کاوش در اقیانوس‌ها گذاشته است. بخش کشتی‌رانی، مبتنی بر فیزیک آب به مانند شناوری اجسام و کشش سطحی است که این مورد بر نحوه‌ی حرکت کشتی‌های مختلف تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین دریانوردی با هر کشتی می‌تواند احساس متفاوتی داشته باشد. همچنین وزن آیتم‌های مختلفی که در انبار کشتی قرار دارند و جهت وزش باد نیز می‌تواند در نحوه‌ی حرکت هر کشتی تفاوت ایجاد کند. علاوه‌بر این، بازی Skull and Bones دارای سیستم‌های آب و هوایی متنوع از جمله باران‌های طوفان‌زا است و اینکه حین پیمایش اقیانوس‌ها تا چه اندازه از طوفان‌ها جان سالم به در ببرید به نحوه ارتقا، تجهیزات و سفارشی‌سازی کشتی شما بستگی دارد.

در دنیای بازی Skull and Bones پایگاه‌های مختلفی وجود دارند که در آن می‌توانید NPCها و تاجران را ملاقات کنید. نکته‌ی جالب این است که این افراد برای مدت طولانی در یک مکان ثابت باقی نمی‌مانند و بازیکنان به‌طور معمول باید نقشه را بررسی کنند تا ببینند معامله‌گران، قاچاقچیان و مسیرهای تجاری در کدام منطقه قرار دارند. علاوه‌بر این موارد، در جدیدترین تریلر گیم‌پلی Skull and Bones جزئیات بیشتری در مورد شخصی‌سازی، فعالیت‌های جانبی، گیم‌پلی بازی در خشکی، طراحی جهان، تنوع مناطق زیستی و بسیاری موارد دیگر نشان داده می‌شود.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Skull and Bones قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال روی پلتفرم پی سی، سرویس گوگل استدیا و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده