// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۴

تریلر جدید بازی High On Life منتشر شد

در تریلر جدید High On Life که در افتتاحیه گیمزکام منتشر شد شاهد مبارزه شخصیت اصلی بازی با یک باس فایت هستیم.

در جریان افتتاحیه گیمزکام، استودیو Squanch Games تریلر جدیدی از بازی High On Life را منتشر کرده است و در جریان این تریلر شاهد رو‌به‌رو شدن شخصیت اصلی با یک باس فایت هستیم. به بیان دقیق‌تر، این تریلر مبارزه شخصیت اصلی و اسلحه پرحرفش با یک هیولا به نام 9-Torg را به تصویر می‌کشد. این مبارزه شامل تیراندازی به سمت حریف است؛ اما در عین حال با استفاده از چاقویی شبیه به قلاب صحنه‌های پلتفرمینگ هم وجود دارد.

نکته جالب اینجا است که چون این چاقوی شبیه به زبان و هر اسلحه دیگر در بازی شخصیت مختص خود را دارند و صحبت می‌کنند، می‌توان به حرف‌های خنده‌دار آن‌ها گوش کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی High On Life را که با همکاری و صداپیشگی جاستین رویلند، سازنده انیمیشن ریک و مورتی تولید شده، تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

باتوجه‌به تریلر، واضح است که مبارزه تنها شامل شلیک کردن به دیگران نیست و چالش‌های دیگری هم برای آن تعبیه شده‌اند تا در مبارزه تنوع ایجاد شود. بازی High On Life قرار است در تاریخ ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی ازطریق فروشگاه استیم و فروشگاه اپیک عرضه شود. این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده