// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۶

از بازی New Tales from the Borderlands رونمایی شد

در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام، از بازی New Tales from the Borderlands رونمایی شد.

قرار است شاهد بازگشت Tales from the Borderlands باشیم و این بار دنباله‌ای معنوی توسط استودیو Gearbox شعبه کبک و 2K Games ساخته و منتشر خواهد شد. نسخه اصلی Tales from the Borderlands توسط استودیو Telltale ساخته شده بود و یک ماجراجویی داستان‌محور در جهان Borderlands بود. در آن بازی کاراکترهایی نظیر Rhys و فیونا معرفی شدند که بعدها ریس فرصت راهیابی به نسخه‌های اصلی سری نامبرده را پیدا کرد.

لینک دانلود ویدئو از آپارات

از زمان عرضه آن بازی، استودیو Telltale بسته شد و بار دیگر بازگشایی شد؛ در هر حال محبوبیت سری Borderlands همچنان پابرجاست. برای همین Gearbox Software به سردستگی شعبه کبک در حال ساخت دنباله‌ای معنوی برای آن بازی است تا بار دیگر اثری داستان‌محور و خنده‌دار از جهان Borderlands ارائه کند.

همانطور که پیشتر لو رفته بود، داستان بازی در مورد سه نفر با نام‌های Anu که یک دانشمند است؛ برادر او Octavio و Fran است. همچنین در اطلاعات لو رفته گفته شده بود ممکن است شاهد چند چهره آشنا هم باشیم. به لطف ساخته شدن توسط موتور Unreal، بازی از نظر گرافیکی جلوه بسیار بهتری دریافت کرده است. این بازی قرار است در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، رایانه‌های شخصی از طریق استیم و فروشگاه اپیک و نینتندو سوئیچ منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده