نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷

معرفی اپراتور جدید Rainbow Six Siege با یک تیزر کوتاه سینمایی

شرکت یوبیسافت با پخش یک تیزر کوتاه سینمایی، اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege را معرفی کرد.

اخیرا یوبیسافت اعلام کرد که برای فصل سوم از سال هفتم بازی Rainbow Six Siege یک اپراتور مهاجم جدید به نام Grim و بازگشت بدون محدودیت زمانی و کامل نقشه‌ی Stadium را در نظر دارد. همان‌طور که گفته شد، Grim یک اپراتور فاز هجومی اهل کشور سنگاپور به شمار می‌آید و دارای سه امتیاز سرعت عمل و یک امتیاز زره است. این اپراتور جدید از روز ۳۱ مرداد (۲۲ آگست) وارد سرورهای آزمایشی Rainbow Six Siege می‌شود و انتشار نهایی آن برای روز ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال برنامه‌ریزی شده است.

Grim در مبارزات خود می‌تواند از یک کیت منحصر‌به‌فرد به نام Kawan Hive Launcher استفاده کند. این لانچر به هنگام استفاده روی شانه‌ی اپراتور قرار می‌گیرد و قوطی‌های الکترونیکی را به سمت هدف شلیک می‌کند. هنگامی که این قوطی‌ها به سطحی برخورد کنند، زنبورهای روباتیک کوچکی از آن در محیط پخش می‌شوند که قادر به ردیابی دشمنان از نزدیک هستند.

برای Grim و متحدانش، دشمنانی که با این روش ردیابی شوند تا زمانی‌که در محدوده‌ی تعیین شده حرکت کنند، ازطریق دیوار‌ها قابل مشاهده خواهند بود. بااین‌حال برخی از زنبورهای روباتیک می‌توانند خود را به بدن افراد رقیب بچسبانند تا ردیابی آن‌ها را تا زمان کمی پس از خارج از شدن از محدوده را هم ممکن کنند.

اپراتور Grim و زنبورهای رباتیکش ایستاده در مرداب جنگلی Rainbow Six Siege

به‌گفته‌ی یوبیسافت، توانایی ردیابی گسترده‌ی اپراتور Grim می‌تواند او را به یک جمع‌آور اطلاعات فوق‌العاده و تهاجمی تبدیل کند. یوبیسافت در ادامه گفت که Grim به خوبی با مهاجمانی مانند Nomad و Gridlock که می‌توانند به امنیت مناطق کمک کنند یا اپراتورهایی مانند Jackal که در ردیابی اپراتورهای دشمن توانا هستند، همکاری کند. از سوی دیگر، بزرگ‌ترین مقابله‌کننده‌ی اپراتور گریم، Mute است. پارازیت‌های Mute می‌توانند از رهاسازی دسته ربات‌های زنبوری Grim جلوگیری کنند و همچنین امکان ردیابی شدن متحدان Mute توسط زنبورهای روباتیک را از بین خواهد برند.

بااین‌حال، در به‌روزرسانی جدید بازی Rainbow Six Siege به مهاجمان دیگر توانایی جدیدی برای مقابله با وسایل الکترونیکی مدافعان به وسیله‌ی نارنجک‌های EMP جدید داده شده است. این نارنجک‌ها برای اپراتورهای هجومی به مانند Sledge ،Montagne ،Blackbeard ،Dokkaebi ،Lion ،Gridlock ،Nøkk ،Osa و Recruit در دسترس هستند و می‌توانند تمام وسایل الکترونیکی را تا حداکثر شعاع ۹ متری به مدت ۹ ثانیه غیرفعال کنند.

تجهیزات و قابلیت‌های اپراتور Grim بازی Rainbow Six Siege

شرکت Ubisoft در ادامه اعلام کرد نقشه‌ای که قرار بود با الهام از کشور زادگاه Grim یعنی سنگاپور به‌عنوان بخشی از محتوای فصل سوم از سال هفتم بازی Rainbow Six Siege عرضه شود، به علت نیاز به توسعه و روان‌سازی بیشتر با تأخیر در زمان انتشار مواجه شده است. در عوض نقشه‌ی Stadium قرار است به‌صورت دائمی در دسترس تمامی بازیکنان قرار گیرد. این استادیوم قبلا به‌عنوان یک نقشه با محدودیت زمانی در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود، اما از این پس به‌عنوان یک نقشه‌ی گسترده‌ی تمرینی برای همیشه در دسترس بازیکنان Rainbow Six Siege خواهد بود.

یوبیسافت می‌گوید که علاوه‌بر برنامه‌ریزی برای عرضه محتوای جدید در فصل سوم سال هفتم Rainbow Six Siege، بهبودهایی گسترده در بخش متعادل‌سازی در راه هستند. در آینده نسخه‌های کنسولی و پی سی بازی هر کدام به‌صورت جداگانه متعادل خواهند شد و برخی از تغییرات گفته‌شده در این زمینه به مانند کار مجدد روی میزان پرش اسلحه هنگام تیراندازی فقط روی پلتفرم PC اعمال می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

درنهایت یوبیسافت بهبودهای بیشتری برای سیستم اعتبار Rainbow Six Siege که در ماه ژوئن امسال شروع شد، در نظر گرفته است. بازیکنان به‌زودی می‌توانند فعالیت یک متقلب مشکوک را ازطریق سیستم پخش مجدد بازی گزارش دهند. همچنین صدای هر کسی که با اعضای تیم خود بدرفتاری کند، به‌طور خودکار در شروع رقابت‌ها قطع خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Rainbow Six Siege را با ما در میان بگذارید.


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده