نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴

انتشار بازی تن تن: سیگارهای فرعون در سال ۲۰۲۳

شرکت Microids با پخش یک تیزر اعلام کرد که طرفدارهای تن‌تن چه زمانی می‌توانند منتظر تجربه‌ی بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سال انتشار بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh اعلام شده است. این بازی دو سال پیش معرفی شد و در سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. استودیو اسپانیایی Pendulo وظیفه‌ی توسعه و شرکت فرانسوی Microids وظیفه‌ی انتشار بازی را برعهده دارند. تن تن: سیگارهای فرعون در حقیقت نام یکی از کمیک‌های تن تن است.

تیزر تریلر تازه نگاهی اجمالی به بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh دارد و به بازیکن‌ها نشان می‌دهد که باید انتظار چه لحن و فضایی را داشته باشند. همان‌طور که از نام این اثر برمی‌آید، داستان بازی حول اسرار پیرامون فراعنه‌ی مصر می‌چرخد و احتمالا برای پیش‌روی در بازی باید به‌سراغ حل پازل‌های متعددی رفت. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب تیزر کوتاه بازی جدید تن‌تن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh یک ماجراجویی جهانی برای تن‌تن و سگ باوفایش خواهد بود که آن‌ها را به مکان‌های مختلفی ازجمله مصر، هند، عربستان و حتی خاور دور می‌برد. The Adventures of Tintin (ماجراهای تن‌تن) یک مجموعه کتاب کمیک است که توسط هرژه خلق شد. این کمیک‌ها در طول این سال‌ها به محبوبیت زیادی دست یافتند و بیش از ۲۷۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت. در صورتی که می‌خواهید آن‌ها را به خوبی بشناسید، مجموعه مقالات ماجراهای تن تن و میلو را در زومجی بخوانید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده