نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

انتشار تصویر هنری تازه بازی Sonic Frontiers

حساب توئیتر Sonic the Hedgehog ضمن انتشار یک تصویر هنری تازه از بازی سونیک فرانتیرز به ارائه جزئیات بیشتر از آن در آینده‌ نزدیک اشاره کرد.

روز گذشته شایعاتی مبنی‌بر انتشار بسته‌های الحاقی برای بازی Sonic Frontiers پس از عرضه منتشر شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حساب توئیتر Sonic the Hedgehog با انتشار تصویر جدیدی از بازی سونیک فرانتیر اظهار داشت که «پاسخ‌ها بسیار نزدیک هستند». تصویر تازه یک منظره‌ی بیابانی با هیولایی بزرگ را نشان می‌دهد که ظاهرا یکی از دشمنان بازی خواهد بود و طرفدارها در طول داستان با او مواجه خواهند شد.

تصویر هنری تازه بازی Sonic Frontiers

افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه پخش می‌شود و حضور بازی Sonic Frontiers نیز در این رویداد تأیید شده است. مدتی قبل جف کیلی اعلام کرد که طرفدارها در جریان Gamescom: Opening Night Live شاهد یک تریلر جدید از بازی سونیک فرانتیر خواهند بود.

یک خرده‌فروشی در تایوان اخیرا تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) را برای انتشار بازی Sonic Frontiers مشخص کرد. پایگاه داده پلی استیشن نیز قبلا به انتشار این بازی اکشن ماجراجویی در این تاریخ اشاره کرده بود. بازی جدید سونیک به شکل جدی در جریان رویداد گیم اواردز ۲۰۲۱ معرفی شد و در فصل تعطیلات امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود.

بازی Sonic Frontiers ماجراهای خارپُشت آبی مجموعه و دوستانش را دنبال می‌کند که به جست‌وجو برای پیدا کردن دکتر اگمن می‌پردازند؛ دانشمندی که کنترل یک فناوری باستانی را از دست داده است. شرکت سگا می‌گوید که این بازی یک تجربه‌ی تکامل‌یافته با امکان کاوش در دنیایی سرسبز و وسیع به‌وسیله‌ی سرعت و توانایی‌های سونیک را ارائه می‌کند. همچنین بنابر ادعای سازندگان، طرفدارها باید در هر گوشه از بازی منتظر شگفتی‌های زیادی باشند.


منبع NintendoLife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده