نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

فاش شدن احتمالی تاریخ عرضه بازی سونیک فرانتیرز

یک خرده‌فروشی در تایوان بار دیگر به انتشار بازی Sonic Frontiers در تاریخ ۱۵ نوامبر اشاره کرده است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک خرده‌فروشی در تایوان تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) را برای انتشار بازی Sonic Frontiers مشخص کرده است. این فروشگاه به انتشار چند بسته‌ی الحاقی برای بازی پس از عرضه نیز اشارهدارد، اما این مورد هنوز به‌صورت رسمی توسط توسعه‌دهندگان تأیید یا تکذیب نشده است.

همان‌طور که رسانه‌ی Nintendo Everything گزارش داد، در گذشته پایگاه داده پلی استیشن نیز عرضه‌ی بازی Sonic Frontiers در تاریخ ۱۵ نوامبر را فاش کرده بود. این بازی اکشن ماجراجویی در جریان رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ با نام رسمی معرفی شد و در فصل تعطیلات امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی Sonic Frontiers جدیدترین نسخه‌ی سه بُعدی سری بازی‌های سونیک به‌حساب می‌آید. این بازی پلتفرمر ماجراهای خارپُشت آبی مجموعه و دوستانش را دنبال می‌کند که به‌دنبال دکتر اگمن می‌روند؛ دانشمندی که کنترل یک فناوری باستانی را از دست داده است. به ادعای سازندگان، این بازی یک تجربه‌ی تکامل‌یافته را ارائه می‌دهد که امکان کاوش در دنیای سرسبز و وسیع محصول به‌وسیله‌ی سرعت و توانایی‌های سونیک را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

شرکت سگا اعلام کرده است که طرفدارها می‌توانند در هر گوشه از بازی Sonic Frontiers منتظر شگفتی‌های زیادی باشند. این بازی هفته‌ی آینده در افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ تحت عنوان Gamescom: Opening Night Live به نمایش در می‌آید؛ بنابراین امیدواریم که در این رویداد از تاریخ انتشار آن نیز رونمایی شود. طرفدارها می‌توانند با شرکت در نمایشگاه EGX 2022 در بازه‌ی زمانی ۲۲ تا ۲۵ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۳ مهر) به تجربه‌ی بازی سونیک فرانتیرز بپردازند.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده