نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶

کاهش اندازه‌ی جعبه‌های نینتندو سوییچ

نینتندو از برنامه‌های خود برای کوچک‌تر کردن بسته‌بندی کنسول نینتندو سوییچ خبر داده است.

روز گذشته نینتندو تایید کرد برای افزایش سرعت تولید و حمل‌و‌نقل کنسول محبوب سوییچ، قصد دارد تا از طراحی جدیدی در بسته‌بندی این کنسول استفاده کند. براساس گزارش منتشر‌شده از سوی مؤسسه آماری Nikkei، نینتندو با کاهش ۲۰ درصدی اندازه بسته‌بندی کنسول سوییچ از ابتدای ماه اوت امسال، قصد دارد تا سرعت جابه‌جایی و عرضه این محصول را بهبود ببخشد.

باتوجه‌به اینکه اندازه جعبه نسخه عادی نینتندو سوییچ از مدل OLED در حدود ۱۴ درصد بزرگ‌تر است، احتمالا این تغییر اندازه باعث می‌شود تا اندازه بسته‌بندی مدل عادی این کنسول از تمامی مدل‌های دیگر سوییچ کوچک‌تر باشد. هنوز مشخص نیست که آیا تغییری در بسته‌بندی و اندازه‌های کنسول نینتندو سوییچ اولد و نینتندو سوییچ لایت نیز اعمال می‌شود یا خیر.

همچنین اوایل این ماه و در جریان گزارش مالی این شرکت، نینتندو اعلام کرد که به‌دلیل کمبود قطعاتی که در ساخت وسایل الکترونیکی به کار می‌رود و صنایع زیادی با کمبود عرضه آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، میزان تولید و فروش کنسول‌های سوییچ در حدود ۲۳ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است. البته مدیرعامل نینتندو در مصاحبه با Nikkei تایید کرد این شرکت در تلاش است تا این ضررهای به‌وجود آمده را با افزایش قیمت محصولات خود جبران نکند.

براساس مصاحبه‌ با Nikkei، نینتندو تا پایان سال مالی فعلی در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ای برای معرفی یا عرضه‌ی یک نسخه بهبودیافته از سخت‌افزار سوییچ را ندارد. شایعات ماه‌های اخیر می‌گویند که دشواری‌های تولید دستگاه‌های الکترونیکی به‌دلیل کمبود قطعات در سال‌های اخیر، باعث شده است تا عرضه نسخه ارتقایافته یا جدید سخت‌افزار سوییچ توسط نینتندو تا سال ۲۰۲۴ به تأخیر بیافتد.

البته عده‌ای از تحلیل‌گران معتقدند باتوجه‌به اینکه با آغاز سال جدید میلادی وارد ششمین سال عرضه اولیه این کنسول محبوب می‌شویم، ممکن است تا پایان ۲۰۲۳ شاهد معرفی نسل بعدی کنسول‌های بازی شرکت نینتندو باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VOOKS VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده