نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱

رده‌بندی سنی بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در استرالیا

رده‌بندی سنی بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion، به احتمال انتشار بازی در ماه‌های آینده اشاره دارد.

با اینکه اسکوئر انیکس هنوز تاریخ انتشار بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion را اعلام نکرده است، اما رده‌بندی سنی این بازی در فهرست بازی‌های جدید رده‌بندی شده توسط سازمان نظارت بر بازی‌های ویدیویی در استرالیا، به نزدیک بودن انتشار این بازی اشاره دارد.

پیش از این اسکوئر انیکس اعلام کرده بود که قرار است Crisis Core تا پایان سال جاری برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر شود. مثل نسخه اصلی بازی که در سال ۲۰۰۷ برای کنسول دستی PSP منتشر شد، ریمستر این بازی نیز درجه سنی M یا بزرگسال را دریافت کرده است.

طبق اطلاعات موجود در دیتابیس رده‌بندی بازی‌ها، خشونت بالا که توسط سلاح‌های سرد و گرم، قدرت‌های جادویی و نمایش مستقیم خون و جراحات شخصیت‌های بازی، باعث شده تا این بازی در رده سنی بزرگسال دسته‌بندی شود. داستان نسبتا تاریک یا جدی و اشاره به مفاهیم حساسی مثل خودکشی در دیالوگ‌های بازی از دیگر عوامل اختصاص رده بندی سنی M به این بازی اکشن نقش آفرینی هستند.

البته باتوجه‌به اینکه رده‌بندی M در کشور استرالیا از رده‌ سنی ۱۵ سال آغاز می‌شود، احتمال دارد در منطقه‌های دیگر شاهد اختصاص یافتن رده‌سنی پایین‌تری برای بازی اکشن Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion باشیم.

Crisis Core که حوادث داستانی آن هفت سال پیش از بازی Final Fantasy 7 اتفاق می‌افتد، ماجرای یکی از نیروهای ارتش SOLDIER با نام Zack Fair را روایت می‌کند. این بازی یکی از نسخه‌های فرعی محبوب سری فاینال فانتزی در بین گیمرها به‌حساب می‌آید و برخی از منتقدین آن را یکی از بهترین‌ بازی‌های پیش‌درآمد تاریخ می‌دانند. هنوز جزئیات دقیقی از شخصیت‌ها و دیگر تغییرات این بازی در دسترس نیست، اما احتمال دارد که مثل سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7، این نسخه از بازی محبوب کرایسیس کور نیز تفاوت‌هایی در داستان و پایان‌بندی با نسخه‌ی اصلی داشته باشد. گرافیک بازی نیز برای عرضه روی کنسول‌های نسل جدید و برای شباهت بیشتر به بازی ریمیک فاینال فانتزی 7، دستخوش تغییرات و بهبودهای زیادی شده است.

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در زمستان امسال برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی ازطریق فروشگاه استیم عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده