نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

تأخیر بازی Planet of Lana تا بهار سال ۲۰۲۳

بازیکن‌ها برای تجربه‌ی Planet of Lana باید زمان بیشتری را منتظر بمانند و این بازی ماجراجویی معمایی دو‌بعدی دیگر در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار نخواهد شد.

بازی Planet of Lana استودیو Wishfully به فهرست روبه‌رشد آثاری ملحق شد که با تأخیر در سال آینده عرضه می‌شوند. این بازی ماجراجویی معمایی شرکت Thunderful در ابتدا برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود، اما اکنون باید در بهار سال ۲۰۲۳ منتظر تجربه آن بود. این بازی نه‌تنها حداقل فعلا فقط روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود، بلکه از روز اول در دسترس مشترک‌های گیم پس قرار می‌گیرد.

دانلود از آپارات

آدام استارنلیوس، کارگردان استودیو ویشفولی در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدیدی اظهار داشت: «متأسفیم که تکمیل توسعه‌ی بازی Planet of Lana بیش از انتظار اولیه طول خواهد کشید، اما قول می‌دهیم که این بازی ارزش صبر کردن را داشته باشد. ما اشتیاق زیادی برای این پروژه داریم؛ بنابراین می‌خواهیم از ارائه یک تجربه‌ی بی‌عیب‌ونقص در زمان عرضه اطمینان حاصل کنیم. به‌علاوه کاربران گیم پس نیز می‌توانند این بازی را از همان روز نخست انتشار تجربه کنند که برای ما هیجان‌انگیز است. زیرا می‌توانیم تا جای ممکن آن را در دسترس طرفدارهای بیشتری قرار دهیم».

بازی Planet of Lana به ماجراهای لانا و موی در یک سیاره‌ی درمعرض تهاجم می‌پردازد که ماجراجویی جدیدی را برای نجات خواهر لانا آغاز می‌کنند. این بازی دارای یک سبک هنری دوبعدی جالب است و گیم‌پلی مبتنی بر حل پازل‌ها و مخفی‌کاری دارد که همکاری دونفره را برای عبور از موانع پیش پای بازیکن قرار می‌دهد. گیمرها می‌توانند درکنار ماشین‌های بزرگ به کشف موجودات مختلف ساکن سیاره بپردازند و با کنترل آن‌ها در بازی پیش‌روی کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده