نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Commandos 3 HD Remaster

شرکت Kalypso Media ناشر بازی Commandos 3 HD Remaster با انتشار یک ویدیو در کانال یوتیوب خود از تاریخ عرضه این اثر رونمایی کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که مدت زمان کوتاهی تا عرضه رسمی بازی Commandos 3 HD Remaster باقی مانده‌ است. شرکت Kalypso Media با انتشار یک ویدیو به‌طور رسمی اعلام کرد که این اثر در تاریخ ۳۰ اوت امسال (۸ شهریور) برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی ازطریق پلتفرم استیم منتشر خواهد شد. همچنین این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

وظیفه توسعه بازی Commandos 3 HD Remaster بر عهده Raylight Games است. در بخشی از توضیحات نسخه ریمستر این بازی می‌خوانیم:

«بازی Commandos 3 HD Remaster شما را به میدان‌های نبرد بی‌رحم و نابخشودنی اروپا می‌فرستد. ازطریق سنگرهای مرگبار استالینگراد بجنگید، دشمنان آلمانی را در برلین، قلب متعصب رایش سوم شکست دهید و از دانش خود برای زنده مانده از طوفان نورماندی در D-Day استفاده کنید»

D-Day درواقع اشاره به تاریخ ۶ ژوئن سال ۱۹۴۴ است. در این روز ارتش متفقین در ساحل نورماندی کشور فرانسه پیاده شدند و یکی از بزرگ‌ترین عملیت‌های تاریخ جنگ جهانی دوم را رقم زدند. هدف این عملیات آزاد‌سازی کشور فرانسه از دست نیرو‌های آلمانی بود. ما در این بازی کنترل ۶ تکاور جنگی از تیم نیروهای ویژه در اختیار داریم. هرکدام از این ۶ شخص در یک زمینه خاص تخصص داشته و کنترل هریک از آن‌ها می‌تواند در بخش‌های مختلف بازی به کاربران کمک کند. شکی نیست تجربه دوباره این بازی با اصلاحات انجام شده‌ روی آن، خاطرات بسیاری از گیمرهای قدیمی را زنده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ از کدام نسخه این سری بازی خاطره دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع vgchartz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده