نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷

اعلام برنامه دو ماهه‌ بلیزارد برای دی‌ال‌سی Wrath of the Lich King Classic

شرکت بلیزارد از برنامه‌های خود برای قبل و بعد از عرضه‌ی بسته Wrath of the Lich King Classic بازی World of Warcraft Classic رونمایی کرد.

اوایل امروز در وب‌سایت رسمی سری World of Warcraft، شرکت بلیزارد برنامه‌ی دو ماهه‌ی خود برای عرضه‌ی بسته الحاقی Wrath of the Lich King Classic بازی World of Warcraft Classic را اعلام کرد. طبق اطلاعات قبلی می‌دانیم که تاریخ عرضه‌ی رسمی این دی‌ال‌سی، ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) امسال است. بلیزارد تعدادی از رویدادهای پیش از عرضه را برای DLC مورد بحث در نظر گرفته است که در ادامه جزئیات آن‌ها را می‌خوانیم.

طبق برنامه‌ی منتشرشده، از تاریخ ۳۰ آگست (۸ شهریور) سال جاری انتشار به‌روزرسانی‌های Pre-Patch آغاز می‌شود. در این زمان کلاس Death Knight معرفی خواهد شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد که Inscription Profession را انتخاب کنند. علاوه‌بر این کلاس، رویداد Fresh Start Realms در طول فرایند تعمیر و نگه‌داری سرورها شروع به فعال شدن خواهد کرد.

لیچ کینگ در World of Warcraft

رویداد بزرگ بعدی بازی World of Warcraft Classic از روز ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) شروع می‌شود و به مدت یک هفته تا تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) ادامه دارد. در این رویداد که Zombie Plague است، بیماری طائون نسبتا کشنده‌ای شروع به پخش شدن می‌کند و در مناطق مختلف آشوب و آتش‌سوزی به راه می‌اندازد.

پس از پایان رویداد Zombie Plague، رویداد Scourge Invasion از ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) تا زمانی‌که بسته‌ی گسترشی Wrath of the Lich King Classic عرضه شود، برگزار می‌شود. در مورد این رویداد هم جزئیات کمی منتشر شده است، اما طبق گفته‌ی بلیزارد وقایع آن پیرامون Azeroth و دفاع از آن دربرابر حمله‌ی Necropolis خواهد بود.

لیچ کینگ در World of Warcraft

کمی قبل از انتشار دی‌ال‌سی Wrath of the Lich King Classic، رویداد کوچک Brewfest در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد این رویداد نسبت به دو رویداد گفته‌شده از وسعت کمتری برخوردار است. احتمالا در رویداد Brewfest همه‌چیز در مورد لذت بردن از فعالیت‌های جانبی مختلف و رویدادهای کوچکتر زمان‌بندی‌شده باشد که به بازیکنان دستاوردهای انحصاری و پاداش‌های ارزشمند را ارائه می‌دهد.

با اعلام بلیزارد، پس از انتشار بسته الحاقی Wrath of Lich King Classic به مدت یک هفته هیچ رویدادی در بازی World of Warcraft Classic برگزار نمی‌شود. سپس در روز ۴ اکتبر (۱۲ مهر) فصل پنجم Arena همراه‌با راه‌اندازی مجدد هفتگی آن آغاز خواهد شد.

لیچ کینگ و اژدهای یخی او در World of Warcraft

سرانجام در ۶ اکتبر (۱۴ مهر) امسال سه منطقه‌ی جدید در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که شامل Naxxramas ،The Eye of Eternity و The Obsidian Sanctum خواهد بود. Naxxramascan را می‌توان به‌صورت شناور بر فراز قلعه‌ی Wintergarde در منطقه‌ی Dragonblight پیدا کرد که یورش Kel'Thuzad را در خود جای داده است. در منطقه‌ی The Eye of Eternity می‌توان Malygos را که در مرکز Coldarra قرار دارد، پیدا کرد. درنهایت منطقه‌ی The Obsidian Sanctum واقع در زیر معبد Wyrmrest در Dragonblight میزبان Sartharion ،Shadron ،Tenebron و Vesperon خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده