// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۷

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی هورایزن فوربیدن وست

در جریان هفته منتهی به ۲۲ مرداد ماه، بازی Horizon Forbidden West یک بار دیگر صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده است.

به‌لطف عرضه‌ی باندل‌های پلی استیشن 5 و موجود شدن کنسول نسل نهمی شرکت سونی در بریتانیا، طی چندین و چند هفته شاهد افزایش فروش هورایزن فوربیدن وست بودیم و هفته‌ی منتهی به ۲۲ مرداد ماه (۱۳ اوت) هم از این قاعده مستثنا نیست. بازی Horizon Forbidden West با رشد فروش ۳۵ درصدی نسبت به هفته‌ی گذشته، دوباره صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده است.

در رتبه‌ی دوم، بازی تازه عرضه‌شده‌ی Two Point Campus قرار دارد و به‌دنبال آن Nintendo Switch Sports را می‌بینیم که سوم شده است. این در حالی است که بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و Gran Turismo 7 به‌ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. گرن توریزمو 7، اثر استودیو Polyphony Digital سونی در هفته‌ی قبل نیز همین رتبه را به نام خود زد.

در نیمه‌ی دوم جدول، شاهد حضور بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در رتبه‌ی ششم هستیم و بازی Pokemon Legends: Arceus هفتم شده است. در انتهای جدول، بازی Animal Crossing: New Horizons هشتم شد و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft و بازی F1 22 به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را کسب کردند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به ۲۲ مرداد در جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ویدیویی در بریتانیا را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱‍۱Horizon Forbidden West-
۲-Two Point Campusهفته اول انتشار
۳۲Nintendo Switch Sports-
۴۴Mario Kart 8 Deluxe-
۵۵Gran Turismo 7-
۶۳Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۷۸Pokemon Legends: Arceus-
۸۹Animal Crossing: New Horizons-
۹۶نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۱۰۷F1 22-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده