نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

اضافه شدن بازی Wave Race 64 به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

نینتندو تایید کرد بازی مسابقه‌ای Wave Race 64 به‌زودی به سطح گران‌قیمت‌تر سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اصافه می‌شود.

ساعاتی پیش نینتندو اعلام کرد بازی مسابقه‌ای Wave Race 64 که تجربه رقابت در ورزش جت اسکی را در دسترس بازیکنان می‌گذارد، جمعه این هفته و در تاریخ ۱۹ اوت (۲۸ مرداد) در دسترس کاربران سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online + Expansion Pack قرار می‌گیرد. به‌دنبال عرضه بازی Pokémon Puzzle League در ماه ژوئیه و Pokémon Puzzle در ماه ژوئن، Wave Race 64 هجدهمین بازی کنسول نینتندو 64 برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ خواهد بود.

Wave Race 64 که اولین‌بار در سال ۱۹۹۶ در درسترس بازیکنان قرار گرفت، به‌عنوان یکی از اولین بازی‌های ساخته شده توسط نینتندو برای این کنسول شناخته می‌شود. شیگرو میاموتو، بازی‌ساز مشهور شرکت نینتندو و یکی از خالقین مجموعه‌های ماریو و افسانه زلدا در ساخت این بازی به‌عنوان تهیه‌کننده حضور داشته است.

در زمان عرضه Wave Race 64، بسیاری از منتقدان نحوه طراحی فیزیک موج‌های آب را انقلابی و متحول‌کننده نامیدند. حتی برخی از سازندگان اولین بازی سری ریسینگ Rally در استودیوی کدمسترز نیز از این بازی به‌عنوان منبع الهام ساخت بازی خود نام می‌برند. شما می‌توانید تریلر اضافه شدن این بازی به سرویس آنلاین سوییچ را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در ابتدا قرار بود Wave Race 64 با محوریت قایق‌های مسابقه‌ای پرسرعت طراحی شود، اما محدودیت‌های فنی در آن زمان باعث شد تا این بازی به‌عنوان دنباله‌ای برای بازی Wave Race که در سال ۱۹۹۲ روی کنسول دستی گیم بوی عرضه شد، درنظر گرفته شود.

کاربران کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار به مدت یک‌سال اشتراک سرویس Expansion Pack نینتندو سوییچ آنلاین را دریافت کنند. براساس اطلاعات منتشر شده ازطرف نینتندو، امکانات و مزایای عضویت در این سرویس به مرور زمان بیشتر می‌شود. برای مثال، کاربران Expansion Pack برای تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی پولی جدید بازی Animal Crossing: New Horizons و بسته الحاقی Splatoon 2: Octo Expansion نیازی به خرید جداگانه‌ی آن‌ها ندارند.

همچنین، این کاربران به مجموعه‌ای از بازی‌های قدیمی و محبوب تاریخ نینتندو مانند سوپر ماریو ۶۴ و The Legend of Zelda: Ocarina of Time توسط شبیه‌ساز کنسول نینتندو 64 و بازی‌های شبیه‌سازی شده‌ی کنسول سگا جنسیس نیز دسترسی خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده