نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۹

وجود حداقل دو منطقه متفاوت در بازی Assassin’s Creed Infinity

جدیدترین شایعات بازی Assassin’s Creed Infinity از وجود حداقل دو منطقه متفاوت قابل بازی خبر می‌دهند.

با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از قسمت بعدی بازی Assassin’s Creed که قرار است یک بازی لایو سرویس باشد منتشر نشده است، اما شایعات جدید به وجود یک منطقه قابل بازی جدید به جز ژاپن اشاره دارند.

جف گراب، ژورنالیست شناخته شده‌ی صنعت بازی در جریان جدیدترین قسمت پادکست Game Mess Mornings از وب‌سایت جاینت بامب، اعلام کرد Assassin’s Creed Infinity در هنگام عرضه حداقل دو منطقه کاملا متفاوت را برای بازی در اختیار گیمرها خواهد گذاشت.

یکی از بخش‌های این بازی که با نام رمزی Project Red در دست توسعه است، بازیکنان را به یک دوره تاریخی مشخص از سرزمین ژاپن خواهد برد. گراب می‌گوید برای متفاوت شدن این بازی از Ghost of Tsushima ساخته‌ی استودیوی ساکرپانچ که بازیکنان را در نقش یک سامورایی قرار می‌دهد، سازندگان بازی در نظر دارند سعی دارند تجربه تبدیل شدن به یک نینجا که ارتباط‌هایی با فرقه اسسین‌ها نیز دارد برای گیمرها فراهم کنند.

هنوز مشخص نیست که بازه زمانی و منطقه‌ دیگر بازی Assassin’s Creed Infinity متعلق به چه دوره‌ای خواهد بود، اما گراب می‌گوید با اینکه این دوره مثل ژاپن مورد درخواست مکرر هواداران نبوده است اما احتمالا معرفی آن برای گیمرها جالب خواهد بود.

شخصیت‌های سری Assassin’s Creed

گراب همچنین اعتقاد دارند که احتمال دارد در ماه آینده شاهد معرفی بخش‌هایی از این بازی باشیم. انتظار می‌رود یوبیسافت در رویداد Ubisoft Forward که قرار است در ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار شود و در آن شاهد نمایش بازی‌های آینده این شرکت خواهیم بود، به آينده بازی Assassin’s Creed نیز بپردازد. با اینکه هنوز مدت زیادی تا انتشار Assassin’s Creed Infinity باقی مانده است، اما طبق شایعات منتشر شده هوادران می‌توانند انتظار انتشار یک بازی فرعی از این سری در اوایل سال ۲۰۲۳ را داشته باشند.

این بازی که Assassin's Creed Rift نام دارد؛ بازی کوتاه‌تری از سری AC خواهد بود که توسط استودیوی یوبیسافت مونترآل در دست توسعه است. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی که در بغداد جریان دارد، داستان Basim یکی از شخصیت‌های فرعی بازی Assassin’s Creed Valhalla را روایت می‌کند. این بازی نسبت به دیگر پروژه‌های بزرگ و پرمحتوای این سری در سال‌های اخیر ابعاد کوچک‌تری دارد و روی ارائه‌ی گیم‌پلی بر مخفی‌کاری تمرکز دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده