نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

فاش شدن جزئیات جدید در رده بندی سنی New Tales From the Borderlands

اخیرا بازی New Tales From the Borderlands در کشور سنگاپور رده‌بندی سنی خود را دریافت کرده است که در توضیحات آن به جزئیات جدیدی از داستان بازی اشاره می‌شود.

بازی New Tales From the Borderlands جدیدترین اثر شرکت گیرباکس سافتور به شمار می‌آید که قرار است امسال به بازار عرضه شود. بااین‌حال این شرکت هنوز پلتفرم‌‌های مقصد و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را اعلام نکرده است. طبق اطلاعات تاییدشده، گیرباکس قصد دارد اوایل ماه سپتامبر در رویداد PAX West شرکت کند؛ بنابراین ممکن است شاهد یک نمایش جدید از بازی New Tales From the Borderlands باشیم. در همین حال، جزئیات مختلفی در مورد داستان، نسخه‌ی دیلاکس و محتوای بزرگسالانه‌ی این بازی طبق توضیحات ارائه‌شده توسط سازمان توسعه‌ی رسانه‌ای Infocom در سنگاپور فاش شده است.

طبق این اطلاعات، بازی New Tales From the Borderlands علاوه‌بر پلتفرم پی سی برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس رده‌بندی شده است. داستان این بازی که رده‌بندی سنی بزرگسال (بالاتر از ۱۸ سال) را دریافت کرده است، در جهان پاندورا با سه شخصیت جدید که هر کدام در بخشی از داستان قابل بازی هستند، دنبال می‌شود. یکی از این افراد Anu است؛ دانشمندی که می‌خواهد از کریستالی با قدرت شفابخش برای کمک به برادرش یعنی Octavio استفاده کند. شخصیت بعدی Fran است که مدیریت یک مغازه‌ی ماست یخ‌زده را بر عهده دارد. این دو شخصیت برای رسیدن به منافع خود متحد می‌شوند تا از سوءاستفاده‌ی سایر شرکت‌ها از کریستال جلوگیری کنند.

شخصیت‌های بازی tales from the borderlands در حال نوشیدن

هنوز مشخص نشده است که آیا اکتاویو سومین قهرمان داستان New Tales From the Borderlands است یا خیر. بااین‌حال در اطلاعات منتشرشده آمده است که گیم‌پلی بازی تقریبا یکنواخت بود و بر دیالوگ‌ها و انتخاب‌های اکشن تمرکز دارد. به نظر می‌رسد بازیکنان باید هنگام رویارویی با انسان‌ها، ربات‌ها یا دشمن‌های جهش‌یافته، بخش‌های دکمه‌زنی را با موفقیت اجرا کنند تا بتوانند دشمنان را از پیش رو بردارند. عدم انجام این کار اغلب منجر به مرگ می‌شود و بازیکن باید از نقطه‌ی ذخیره‌ی قبلی کار خود را شروع کند که تقریبا مشابه با اتفاقات سریع نسخه‌ی قبلی هستند.

همان‌طور که از سری Borderlands انتظار می‌رود، بازیکنان می‌توانند انتظار خشونت بسیار شدیدی در بازی New Tales From the Borderlands را داشته باشند. در توضیحات سازمان رده‌بندی سنگاپور آمده است: «یک مثال از چنین برخوردهای خشنی منجر به این می‌شود که مردی به گردن یا فرق سر یک زن خنجر می‌زند یا زن فردی را منجمد و او را متلاشی می‌کند که این حمله تکه‌های یخ‌زده از جمله اندام و سر بریده را بر جای می‌گذارد.

دو شخصیت بسته شده با طناب در بازی tales from the borderlands

همچنین نمایش‌های قوی دیگری از خشونت به مانند جزئیات پاشیده شدن خون حین تیراندازی به قفسه‌ سینه و سر شخصیت‌ها یا ضربه زدن به چشم با قبضه تپانچه وجود دارند. به‌علاوه، تصاویری مربوط‌به قطع عضو به مانند دیده شدن زنی با پای بریده و سکانسی که در آن شخصیتی تلاش می‌کند تا با استفاده از میله‌ای فلزی، سر بریده شده را به جسد بچسباند، وجود دارند».

درنهایت با استفاده از توضیحات ارائه‌شده توسط سازمان سنگاپوری می‌توان دریافت که نسخه‌ی دیلاکس بازی New Tales From the Borderlands شامل نسخه‌ی قبلی این سری فرعی نیز خواهد بود. هنوز پاداش‌های اضافی که شرکت گیرباکس برای خریداران این نسخه در نظر گرفته است مشخص نشده‌اند؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر باید منتظر اعلام اخبار رسمی در آینده باشیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی New Tales From the Borderlands را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده