نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴

نمایش بهبودها در تریلر گیم پلی جدید ریمیک XIII

استودیو Tower Five تریلر جدیدی از ریمیک XIII پخش کرده است که در آن به نمایش بهبودهای بازی می‌پردازد.

شرکت Microids نخستین بار نسخه‌ی بازسازی‌شده از بازی تیراندازی اول شخص و کلاسیک XIII را در نوامبر ۲۰۲۰ عرضه کرد که نتوانست مورد توجه قرار گیرد. پس از آن استودیوی جدید Tower Five وظیفه‌ی کار روی این ریمیک را بر عهده گرفت و هم‌اکنون در تلاش است تا کیفیت این بازسازی را قبل از انتشار روی نینتندو سوییچ در مهر ماه (سپتامبر) بهبود بخشد. همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ، خریداران ریمیک XIII روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی یک به‌روزرسانی بزرگ و رایگان دریافت خواهند کرد که عملا بازی را بازسازی می‌کند.

حال تریلر جدیدی از گیم‌پلی ریمیک XIII منتشر شده است که پیشرفت‌هایی را در زمینه‌ی هوش مصنوعی و کیفیت بصری بازی نشان می‌دهد. همچنین می‌توان دید که عملکرد فنی بازی با اضافه شدن پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بهبود زیادی پیدا کرده است. به‌گفته‌ی تیم سازنده، بخش چندنفره‌ی ریمیک XIII تا ۱۳ بازیکن همزمان را پشتیبانی خواهد کرد. کیفیت این بخش در نسخه یک پله پایین‌تر از بازی اصلی خواهد بود، اما ظاهرا همچنان مناسب به نظر می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

ریمیک XIII در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) امسال روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در همین تاریخ به‌روزرسانی بزرگ بازی برای نسخه‌های پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی نمایش جدید و اخبار بازی XIII را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده